аэропорт Львов, самолетыАеропорту Львів дозволили використовувати систему посадки в погану погоду на повну потужність. Про це повідомляє avianews.com

Державіаслужба України видала нове доповнення до сертифіката аеропорту Львів, який дозволяє підприємству приступити до прийому літаків в погану погоду по II категорії ICAO. Як заявила гендиректор аеропорту Тетяна Романовська, застосування II категорії дозволить приймати літаки при вертикальній видимості не менше 30 метрів і горизонтальної видимості не менше 350 метрів.

До теперішнього моменту в аеропорту Львів інструментальну систему посадки використовували по I категорії ICAO, що дозволяло приймати літаки при вертикальній видимості не менше 60 метрів і горизонтальної 550-800 метрів.

Під час реконструкції аеропорту в 2012 році на оновлену смугу на кошти державного бюджету була встановлена ​​інструментальна система посадки з можливістю прийому повітряних суден по II категорії ICAO. Однак обладнання за 5 років так і не було виведено на повну потужність, а в деякі місяці взагалі відключалася, через що під час погіршення погодних умов аеропорт Львів не міг приймати літаки. Раніше в аеропорту причиною цього називали те, що смуга не знаходиться на балансі підприємства і офіційно взагалі не здана в експлуатацію.


Аэропорту Львов позволили использовать систему посадки в плохую погоду на полную мощность. Об этом сообщает avianews.com

Госавиаслужба Украины выдала новое дополнение к сертификату аэропорта Львов, которое разрешает предприятию приступить к приему самолетов в плохую погоду по II категории ICAO. Как заявила гендиректор аэропорта Татьяна Романовская, применение II категории позволит принимать самолеты при вертикальной видимости не менее 30 метров и горизонтальной видимости не менее 350 метров.

До настоящего момента в аэропорту Львов инструментальную систему посадки использовали по I категории ICAO, что позволяло принимать самолеты при вертикальной видимости не менее 60 метров и горизонтальной 550-800 метров.

Во время реконструкции аэропорта в 2012 году на обновленную полосу на средства государственного бюджета была установлена инструментальная система посадки с возможностью приема воздушных судов по II категории ICAO. Однако оборудование за 5 лет так и не было выведено на полную мощность, а в некоторые месяцы вообще отключалось, из-за чего во время ухудшения погодных условий аэропорт Львов не мог принимать самолеты. Ранее в аэропорту причиной этого называли то, что полоса не находится на балансе предприятия и официально вообще не сдана в эксплуатацию.