Створити кільцеву гілку метро у Львові – петиція з такою пропозицією зареєстрована в Єдиній
Автор петиції Олег Коток пропонує у зв'язку з пробками та відсутністю місця для офісного та житлового будівництва пустити скоростну гілку наземного метро навколо Львова.
"Там вже, навколо гілки, будувалися б нові мікрорайони, ТЦ і ТРЦ, бізнес-центри, картинг, клуби, аквапарки. Загалом, щоб жити і працювати можна було навколо цієї гілки, за принципом "лінійний місто", тільки в кільце, а історичну частину міста залишити туристам", - аргументує він.
За його словами, в такому разі сучасний центр буде щось на кшталт Центрального Парку в Манхеттене, а навколо нього виникатимуть хмарочоси, метро та проспекти.
"Якщо доїхати на метро можна буде усюди максимум за 20 хвилин, то кому, власне, в той центр їхати потрібно буде? Кільцева гілка – це як BFR Ілона Маска навколо Земли проти утопічної ідеї на кшталт Гравітаційного ліфта (маю на увазі метро через центр)", - вважає автор петиції.
Создать кольцевую ветку метро в Киеве - петиция с таким предложением зарегистрирована в Единой
Автор петиции Олег Каток предлагает в связи с пробками и отсутствием места для офисного и жилищного строительства пустить скоростную ветку наземного метро вокруг Львова.
"Там, вокруг ветви, строились бы новые микрорайоны, ТЦ и ТРЦ, бизнес-центры, картинг, клубы, аквапарки. В общем, чтобы жить и работать можно было вокруг этой ветви, по принципу "линейный город", только в кольцо, а историческую часть города оставить туристам", - аргументирует он.
По его словам, в таком случае современный центр будет что-то вроде Центрального Парка в Манхэттене, а вокруг него могут возникать небоскребы, метро и проспекты.
"Если доехать на метро можно будет в любую точку максимум за 20 минут, то кому, собственно, в тот центр ехать нужно будет? Кольцевая ветвь - это как BFR Илона Маска вокруг Земли против утопической идеи вроде Гравитационного лифта (имею в виду метро через центр)", - считает автор петиции.