Мерія не планує збільшувати вартість поїзду в міському автомобільному транспорті, проте розглядає можливість зменшення кількості пільговиків. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Як розповів заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак, місто не має наміру збільшувати вартість проїзду в міському автомобільному транспорті, бо це не вирішить проблему в довгостроковій перспективі. Адже сьогодні є надзвичайно велика кількість категорій пільговиків, які користуються безкоштовним проїздом, а ті, хто не належать до пільгових категорій, часто не оплачують за проїзд. Якщо ті, хто зараз не платять, почнуть платити половину вартості проїзду, то це, за словами управлінця, дозволить стабілізувати ситуацію вже у найближчих півроку-рік.
"Попередні розрахунки показують, що вартість проїзду по перевізниках становить від 6,20 грн. до 6,80 грн. Ми перевіряємо ці розрахунки, звичайно, такої ціни не буде. Інший шлях вирішення проблеми, який ми розглядаємо, – це зменшення пільговиків. На сьогодні кількість пільгових категорій становить 50-60%. Це неймовірна кількість. Будь-яке місто України не може витримати таку кількість пільговиків, і треба це розуміти. Немає пільгового проїзду практично у всіх країнах світу: якщо людина має заслуги перед країною, то держава відшкодовує їй кошти, а людина сама вирішує, як ними розпорядитись. Тому мій підхід – це прийняття правила, що пільговики оплачують половину вартості проїзду, як це зробила облрада, або обмеження часу проїзду пільговиків, щоб в час пік вони не їздили. В нас зараз 24 категорії пільговиків. Я на кожній нараді керівникам автотранспортним підприємств, підпорядкованих місту, просто наполягаю збільшити кількість контролерів, бо з тих, хто має платити, мінімум 30% не оплачують", - розповів заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Сергій Бабак.
Водночас він зауважив, що сьогодні є проблема з кадровим потенціалом в транспортних підприємствах – водії масово звільняються. Лише по АТП-1 бракує 56 водіїв.
Мэрия не планирует увеличивать стоимость поезда в городском автомобильном транспорте, однако рассматривает возможность уменьшения количества льготников. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
Как рассказал заместитель городского головы Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Сергей Бабак, город не намерен увеличивать стоимость проезда в городском автомобильном транспорте, потому что это не решит проблему в долгосрочной перспективе. Ведь сегодня огромное количество категорий льготников, которые пользуются бесплатным проездом, а те, кто не относятся к льготным категориям, часто не оплачивают проезд. Если те, кто сейчас не платят, начнут платить половину стоимости проезда, то это, по словам управленца, позволит стабилизировать ситуацию уже в ближайшие полгода-год.
"Предварительные расчеты показывают, что стоимость проезда по перевозчикам составляет от 6,20 грн. до 6,80 грн. Мы проверяем эти расчеты, конечно, такой цены не будет. Другой путь решения проблемы, который мы рассматриваем, - это уменьшение льготников. На сегодня количество льготных категорий составляет 50-60%. это невероятное количество. Любой город Украины не может выдержать такое количество льготников, и надо это понимать. Льготного проезда нет практически во всех странах мира: если человек имеет заслуги перед страной, то государство возмещает ему средства, а человек сам решает, как ими распорядиться. Поэтому мой подход - это принятие правила, льготники оплачивают половину стоимости проезда, как это сделал облсовет, или ограничение времени проезда льготников, чтобы в час пик они не ездили. У нас сейчас 24 категории льготников. Я на каждом совещании руководителям автотранспортных предприятий, подчиненных городу, просто настаиваю увеличить количество контролеров, потому что с тех, кто должен платить, минимум 30% не оплачивают", - рассказал заместитель городского головы Львова по вопросам жилищно-коммунального хозяйства Сергей Бабак.
В то же время он отметил, что сегодня есть проблема с кадровым потенциалом на транспортных предприятиях - водители массово увольняются. Только по АТП-1 не хватает 56 водителей.