ГО "Зручне місто" проаналізувало стан реконструкції Личаківського парку та виявило суттєві недоліки. Про це йдеться у допису ГО у
Активісти ГО "Зручне місто" перевірили, що зроблено в ході реконструкції Личаківського парку.
Поки що із виконаних робіт - прокладено частину велосипедної доріжки довжиною 120 метрів. Оскільки Личаківський парк - важлива ланка веломаршруту від Пасічної до центру, активісти детальніше роздивилися ремонтні роботи.
Перше, на що нарікають у ГО, це – покриття, зроблене з цеглинки.
"Очевидно, що людина, яка це заклала в проект, не їздить на велосипеді і не має про велорух ні найменшого поняття. Покриття велодоріжки має бути з асфальту, в окремих випадках за необхідності допускається використовувати безшовну плитку, повторюємо, безшовну! В крайньому разі - "римський камінь", але не оце!"
Також є зауваження щодо ширини велодоріжки. Ширина цієї двосторонньої велосипедної доріжки на ділянці зі значним ухилом, де на швидкості мають розминутися два велосипедиста, які їдуть одне одному назустріч, - 150 см! Це вже разом з бордюрами! За даними ГО, в таких місцях, де є поворот і ухил, має бути 3 метри для безпечного руху. У проекті закладено 2,5 метри. А по факту зробили 1,5 м.
У ГО вважають, що така халтура – це небезпечно; відхилення від затвердженого проекту; порушення чинних державних будівельних норм; нецільове використання коштів. Тому, якщо покладену доріжку не демонтують та не перероблять відповідно до проекту, виконувачем робіт має зайнятися прокуратура.
ОО "Удобный город" проанализировало состояние реконструкции Лычаковского парка и выявило существенные недостатки. Об этом говорится в сообщению ОО в Facebook.
Активисты ОО "Удобный город" проверили, что сделано из реконструкции в Лычаковском парке.
Пока с выполненных работ - проложена часть велосипедной дорожки длиной 120 метров. Поскольку Лычаковский парк - важное звено веломаршрута от Пасечной к центру, активисты подробнее рассмотрели ремонтные работы.
Первое, на что сетуют в ОО, покрытие. Это - кирпич.
"Очевидно, что человек, который это заложила в проект, не ездит на велосипеде и не имеет о велодвижении ни малейшего понятия. Покрытие велодорожки должно быть из асфальта, в отдельных случаях при необходимости допускается использовать бесшовную плитку, повторяем, бесшовную! В крайнем случае - "римский камень", но не это!"
Также есть замечания относительно ширины велодорожки. Ширина этой двусторонней велосипедной дорожки на участке со значительным уклоном, где на скорости должны разминуться два велосипедиста, которые едут друг другу навстречу - 150 см! Это уже вместе с бордюрами! По данным ОО, в таких местах, где есть поворот и уклон, должно быть 3 метра для безопасного движения. В проекте заложено 2,5 метра. А по факту сделали 1,5 м.
В ОО считают, что такая халтура - это опасно; отклонение от утвержденного проекта; нарушение действующих государственных строительных норм; нецелевое использование средств. Поэтому, если уложенную дорожку не демонтируют и не переделают в соответствии с проектом, исполнителем работ должна заняться прокуратура.