У Львівській національній Галереї мистецтв імені Бориса Возницького розпочали унікальний для України проект. Тут за допомогою 3D-сканера вже упродовж кількох днів сканують роботи Пінзеля, аби потім їхні просторові моделі можна було експонувати навіть за відсутності оригіналу, друкувати на 3D-принтері або навіть переносити у комп’ютерні ігри. Про це
Такий проект став можливий завдяки співпраці громадського сектору, бізнесу, галереї та міської влади. Наразі проект реалізовують за грантові кошти, отримані від Львівської міськради. Це 92 тисячі гривень. Ці гроші пішли на сканування трьох робіт скульптора.
Марія Кисенко, асистентка кафедри дизайну та архітектури Національного університету "Львівська політехніка", каже, що сканування залежить від складності об’єкта. Ті три скульптури, над якими працювали фахівці, дуже складні, бо мають позолоту, багато складок, вони динамічні. Відтак саме лиш фотографування зайняло 7 годин, сканування – 4 години. Ще три пішло на постобробку і стільки ж – на будування 3D-моделей.
У планах авторів проекту відсканувати не тільки всю спадщину Пінзеля в Україні, але й ту, що перебуває у Польщі та Австрії.
В Львовской галерее искусств начали уникальный для Украины проект. Здесь с помощью 3D-сканера уже на протяжении нескольких дней сканируют работы Пинзеля, чтобы потом их пространственные модели можно было экспонировать даже при отсутствии оригинала, печатать на 3D-принтере или даже переносить в компьютерные игры. Об этом
Такой проект стал возможен благодаря сотрудничеству общественного сектора, бизнеса, галереи и городской власти. Сейчас проект реализуют за гранты, полученные от Львовского горсовета. Это 92000 гривен. Эти деньги пошли на сканирование трех работ скульптора.
Мария Кисенко, ассистентка кафедры дизайна и архитектуры Национального университета "Львовская политехника", говорит, что сканирование зависит от сложности объекта. Те три скульптуры, над которыми работали специалисты, очень сложные, поскольку имеют позолоту, много складок, они динамичны. Поэтому именно лишь фотографирование заняло 7 часов, сканирование – 4 часов. Еще три ушло на постобработку и столько же - на строительство 3D-моделей.
В планах авторов проекта отсканировать не только все наследие Пинзеля в Украине, но и ту часть, которая находится в Польше и Австрии.