Будівництвом "сухого порту" на Львівщині зацікавились кілька іноземних інвесторів. Один із них – німецька логістична фірма. Про це повідомив керівник управління інвестиційної політики ЛОДА Роман Матис, інформує "
На Львівщині, у Мостиськах, вже кілька років хочуть збудувати так званий сухий порт – великий логістичний хаб, товари до якого возитимуть залізницею.
За словами Романа Матиса, нещодавно біля місця, виділеного під "сухий порт", а це близько 100 гектарів землі, відкрили станцію Мостиська-2.
"Є декілька компаній, які думають над тим, щоб взятися за проєкт. Одна логістична німецька компанія побачила велику перспективу. Не факт, що цей інвестор зайде в порт, але проєкт логістичний буде. За два тижні ця інформація стане публічною", – каже Роман Матис.
Він зазначає, що проєкт – дуже масштабний, тож на його реалізацію можуть піти роки.
Як говорив раніше колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян, сухий порт на Львівщині буде другим в Україні (перший розташований в Одесі).
Строительством "сухого порта" на Львовщине заинтересовались несколько иностранных инвесторов. Один из них - немецкая логистическая компания. Об этом сообщил руководитель управления инвестиционной политики ЛОГА Роман Матис, информирует "
На Львовщине, в Мостысках, уже несколько лет хотят построить так называемый сухой порт - крупный логистический хаб, товары к которому будут возить по железной дороге.
По словам Романа Матиса, недавно у места, выделенного под "сухой порт", а это около 100 гектаров земли, открыли станцию Мостиска-2.
"Есть несколько компаний, которые думают над тем, чтобы взяться за проект. Одна логистическая немецкая компания увидела большую перспективу. Не факт, что этот инвестор зайдет в порт, но проект логистический будет. За две недели эта информация станет публичной", - говорит Роман Матис.
Он отмечает, что проект - очень масштабный, поэтому на его реализацию могут уйти годы.
Как говорил ранее бывший министр инфраструктуры Владимир Емельян, сухой порт на Львовщине будет вторым в Украине (первый расположен в Одессе).