петиция, транспорт, движение, проспект ЧерноволаЛіквідувати смуги для руху громадського транспорту по пр. Чорновола та повернути "кишені" просять у петиції, що зареєстрована в Єдиній системі місцевих петицій. Петиція вже набрала необхідну кількість голосів, і тепер її повинна розглянути міська рада.

Нещодавно на проспекті Чорновола було змінено схему руху транспортних засобів: від кільця Чорновола - Липинського до перехрестя Чорновола - Під Дубом було запроваджено смугу для руху громадського транспорту, яку сформували за рахунок однієї із двох смуг загального призначення.

Також, уздовж пр. Чорновола ліквідовано "кишені" для зупинки громадського транспорту, у т.ч. і на відрізку від перетину Чорновола із вулицями Липинського та Варшавської.

"Дані нововведення спричинили транспортний колапс у даному районі міста. Під'їзд як приватного транспорту, так і громадського до центральної частини міста (в т.ч. і для транзиту через неї) значно погіршився. Транспортний потік, який сформований на ділянці із двох смуг від Варшавської до кільця, змушений перелаштовуватися в одну смугу, що спричиняє тягнучки, як на пр. Чорновола, так і на самому кільці Чорновола - Липинського, відповідно і на доїздах до кільця по вул. Липинського, а також на прилеглих вулицях до пр.Чорновола", - зазначає автор петиції Андрій Боднар.

Він вимагає ліквідувати смугу для руху громадського транспорту, зробити її загальнодоступною для всіх категорій транспортних засобів та внести відповідні зміни у розташування дорожніх знаків та дорожньої розмітки. А також – відновити "заїзні кишені" для зупинки громадського транспорту по всій довжині пр.Чорновола.

Станом на 18 листопада петицію підписали 543 особи з 500 необхідних.


Ликвидировать полосы для движения общественного транспорта по пр. Черновола и вернуть "карманы" просят в петиции, которая зарегистрирована в Единой системе местных петицей. Петиция уже набрала необходимое количество голосов, и теперь ее должен рассмотреть горсовет.

Недавно на проспекте Черновола было изменена схема движения транспортных средств: от кольца Черновола - Липинского до перекрестка Чорновола - Под Дубом была введена полоса для движения общественного транспорта, которую сформировали за счет одной из двух полос общего назначения.

Также, вдоль пр. Черновола ликвидированы "карманы" для остановки общественного транспорта, в т.ч. и на отрезке от пересечения Черновола с улицами Липинского и Варшавской.

"Данные нововведения вызвали транспортный коллапс в данном районе города. Подъезд как частного транспорта, так и общественного в центральной части города (в том числе и для транзита через нее) значительно ухудшился. Транспортный поток, который сформирован на участке из двух полос от Варшавской до кольца, вынужден перестраиваться в одну полосу, что вызывает тянучки, как на пр. Черновола, так и на самом кольце Черновола - Липинского, соответственно и на доезд до кольца по ул. Липинского, а также на прилегающих улицах к пр. Чорновола", - отмечает автор петиции Андрей Боднар.

Он требует ликвидировать полосу для движения общественного транспорта, сделать ее общедоступной для всех категорий транспортных средств и внести соответствующие изменения в расположение дорожных знаков и дорожной разметки. А также - восстановить "заездные карманы" для остановки общественного транспорта по всей длине пр.Чорновола.

По состоянию на 18 ноября петицию подписали 543 человека из 500 необходимых.