Реконструкція вул. С. Бандери триває. Основні роботи зараз зосереджені на перехрестях з вул. Антоновича і вул. Героїв УПА, а із 14 жовтня підрядна організація ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» розпочала роботи на перехресті з вул. Городоцькою. На час робіт громадський транспорт курсує за зміненими маршрутами. Роботи планують проводити цілодобово, а для мешканців прилеглих будинків буде передбачена грошова компенсація.
«Ремонт вул. С. Бандери триває. Роботи тривають згідно з графіком. З 14 жовтня розпочали ремонтні роботи на перехресті з вул. Городоцькою. Тут проводять роботи з облаштування трамвайної інфраструктури. На час робіт перекрито для руху транспорту перехрестя з вул. Городоцькою на ділянці від вул. Тобілевича до пл. Кропивницького. Це досить складне перехрестя, адже необхідно з’єднати трамвайні колії і облаштувати всю трамвайну інфраструктуру та поз’єднувати всі комунікації. Орієнтуємося, що роботи триватимуть місяць часу», - розповів Микола Власюк, директор ЛКП «Львівавтодор».
За його словами, зараз на вул. С. Бандери для проїзду вже відкрита ділянка від вул. Чупринки до вул. Коновальця, а також перехрестя з вул. Федьковича. Натомість тривають роботи на перехрестях з вул. Антоновича і вул. Героїв УПА. А в проміжку 4-7 листопада для проїзду планують відкрити перехрестя з вул. Антоновича. Перехрестя з вул. Героїв УПА відкриють трішки пізніше.
Як повідомив мер Львова Андрій Садовий, для пришвидшення виконання ремонтних робіт на перехресті вул. С. Бандери – вул. Городоцька, їх проводитимуть цілодобово.
«Це рішення ми прийняли на комісії ТЕБ і НС. Важливо, щоб це перехрестя якнайшвидше запрацювало. Напевно, у багатьох є питання щодо компенсаторного механізму. Часто питають, чому дороги не ремонтують вночі? Все тому, що вночі люди відпочивають, і коли шум, то телефонують у поліцію. Однак, на цьому перехресті ми хочемо напрацювати тестову модель проведення ремонту вночі. Районна адміністрація і профільний департамент мають дослідити, скільки мешканців матимуть залежність від цього шуму, і ми будемо компенсувати незручність «живими» грошима. Яка це буде сума – будемо визначати. Думаю, за тиждень часу все буде зрозуміло. Наперед хочу вибачитися перед мешканцями, які тут живуть, за незручності. Та іншого механізму пришвидшити роботи у нас немає.
Від сьогодні і до повного завершення ремонту роботи на цьому перехресті припиняти не будуть. 24 години на добу триватиме ремонт, адже затримки – це великі втрати. Тому, буде грошова компенсація і, можливо, ми вийдемо на формат, який зможемо застосовувати на інших дорогах, які ремонтуються. Та без поваги до людей і домовленостей це неможливо», - повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.
На час робіт транспорт оминатиме закриту ділянку в напрямку центру міста по вул. Тобілевича – вул. Федьковича, а в напрямку Залізничного вокзалу – по вул. Короткій.
Відтак, впродовж місяця паркування на вул. Тобілевича – вул. Федьковича - пл. Кропивницького – вул. Короткій буде заборонено. Дотримання правил дорожнього руху контролюватимуть інспектори з паркування та патрульна поліція. Також тут цілодобово працюватиме евакуатор.
Натомість трамваї №1, №4, №6 курсуватимуть до церкви св. Анни та у зворотних напрямах.
Для зручності мешканців та гостей міста, на час ремонтних робіт з Залізничного вокзалу (пл. Двірцева) до церкви Анни (вул. Захисників України) та у зворотному напрямі курсуватиме експрес-маршрут. Автобуси курсуватимуть з 6:30 год до 23:00 год з інтервалом 30 хв.
У цьому експрес-маршруті та трамваях №1, №4 та №6 діятиме пересадковий квиток.
«Автобусний квиток, придбаний у водія автобуса, матиме спеціальну позначку та буде дійсний за умови компостування у трамвайних маршрутах №1, 4 та 6. Відповідно, з трамвайним квитком можна буде пересісти у шатл-бас, не оплачуючи додатково. При посадці в автобус водії вилучатимуть такі трамвайні квитки. Пасажирам, які мають картки на проїзд в електротранспорті, достатньо буде пред’явити їх водію автобуса», - розповів начальник управління транспорту ЛМР Орест Олеськів.
Автобусні маршрути № 6А, 7, 15, 20, 25, 29, 31, 34, 41, 43, 51, 52 та експрес-маршрут «Аеропорт – церква св. Анни» у напрямі до центральної частини міста курсуватимуть по вул. Городоцька – вул. Тобілевича – вул. Федьковича - вул. Шептицького – пл. Кропивницького – вул. Городоцька – і далі за маршрутом. У напрямі до Залізничного вокзалу автобусні маршрути тимчасово здійснюватимуть об’їзд вул. Городоцької по вул. Короткій – і далі за маршрутом.
Нагадаємо, проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. С. Бандери була розроблена у 2020 році проектною організацією ТзОВ «ТрамДорПроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».
Проектом реконструкції вул. С. Бандери передбачається: повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів; зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт; реконструкція всіх інженерних мереж, згідно з наданими технічними умовами служб міста; влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій посередині вулиці; влаштування контактної мережі трамваю, вуличного електроосвітлення; влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг та, на окремих ділянках, – велосипедних доріжок; влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків; влаштування тротуарів і пішохідних зон з забезпеченням умов для пересування маломобільних груп населення; благоустрій вуличного простору.
Загалом буде відремонтовано всю вулицю, протяжність якої 1,05 км. Виконуватиме роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на замовлення ЛКП «Львівавтодор». Загальна вартість реконструкції, згідно з договором підряду, укладеним між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур», – 209 499 990 грн.