Речник ЛКП "Львівелектротранс" розповів про результати технічної експертизи. Про це повідомляє
За результатами технічної експертизи, трамвай №3 загорівся через коротке замикання лінійного контактора. Пошкодження транспортного засобу всередині незначні – вагон постраждав лише ззовні. Зараз у ньому проводять неплановий аварійний ремонт.
Як розповів речник "Львівелектротрансу" Іван Бондар, лінійний контактор, що спричинив загорання вагона, був новим, але низької якості.
"Цей контактор встановили під час нещодавнього капітального ремонту трамвая. Однак тепер бачимо, що сам виріб був неякісним, – зазначив він.
Ремонт трамвайного вагона триватиме близько двох тижнів. Окрім заміни контактора, в ньому відремонтують реле максимального струму та транзисторний вимикач.
Представитель ЛКП "Львовэлектротранс" рассказал о результатах технической экспертизы. Об этом сообщает
По результатам технической экспертизы, трамвай №3 загорелся из-за короткого замыкания линейного контактора. Повреждения транспортного средства внутри незначительные - вагон пострадал только извне. Сейчас в нем проводят неплановый аварийный ремонт.
Как рассказал пресс-секретарь "Львовэлектротрансу" Иван Бондарь, линейный контактор, повлекший возгорание вагона, был новым, но низкого качества.
"Этот контактор установили во время недавнего капитального ремонта трамвая. Однако теперь видим, что само изделие был некачественным, - отметил он.
Ремонт трамвайного вагона продлится около двух недель. Кроме замены контактора, в нем отремонтируют реле максимального тока и транзисторный выключатель.