Міська рада Львова підписала меморандум щодо отримання коштів для 100 електробусів-тролейбусів. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
З метою збільшення кількості тролейбусів та ремонту однієї з головних магістралей, сьогодні Львівська міська рада підписала мандатний лист з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC). Підписаний лист дає змогу говорити про потенційно одне з найбільших за всю історію залучення коштів міжнародної фінансової інституції у розвиток міста. А саме — це 50 млн євро, з них: 25 млн євро — на закупівлю 100 нових тролейбусів, 10 млн євро — на ремонт і оновлення електромережі, 15 млн євро — на ремонт вул. Шевченка.
Сьогодні відбувся один з перших етапів співпраці — підписання мандатного листа — договору про наміри, а вже згодом місто та МФК розглянуть можливість підписання кредитного договору. Підписантами мандатних листів є МФК, Львівська міська рада та 2 комунальні підприємства — ЛКП "Львівавтодор" та ЛКП "Львівелектротранс".
"Міжнародна фінансова корпорація — це підрозділ Світового банку. Мова йде про переведення громадського транспорту у Львові і у перспективі в Україні на електротранспорт. Ми маємо унікальні поклади корисних копалин і ми можемо повністю мати літій, який використовується для акумуляторних батарей в Україні. Ми маємо багато потужностей для виробництва трамваїв, тролейбусів, електробусів. Ми хочемо задати певний старт. В рамках сьогоднішньої угоди ми підписуємо меморандум щодо отримання коштів для 100 електробусів-тролейбусів — це буде такий мікс, також нам важливо дуже швидко провести реконструкцію вулиці Шевченка, тут також є підтримка МФК. Звичайно, важливе оновлення та реновація контактної мережі міста Львова. Мова йде про отримання підтримки у розмірі 50 млн євро і подальша робота з МФК, з експертами, з консультантами, щоб дійсно вийти на цю велику мету — 100% весь громадський транспорт у Львові має бути електротранспорт. Це має бути у всій Україні, бо ми повинні дихати свіжим повітрям", — прокоментував Андрій Садовий, міський голова Львова.
Отож, Міжнародна фінансова корпорація (МФК) розглядає можливість реалізації таких проектів у Львові:
- Технічна допомога місту (консалтинг, оцінка, дослідження по транспорту).
- Фінансування проектів міста — 50 млн євро:
- ЛКП "Львівелектротранс" — 35 млн євро для придбання 100 тролейбусів з автономним рухом та реконструкцію інфраструктури;
- ЛКП Львівавтодор — 15 млн євро на реконструкцію вулиці Шевченка.
- Процентна ставка: 4,99 — 5,5%.
- Строки погашення: 13 років, 3 роки — пільговий період.
Згідно з підписаними мандатними листами, IFC розглядатиме можливість надання кредиту у сумі до 15 млн євро ЛКП "Львівавтодор", що планується вчинити в 2020—2021 роках, з метою фінансування відновлення вулиці Шевченка та іншої дорожньої інфраструктури, включаючи розширення розумних транспортних систем.
Також IFC розглядає можливість щодо пріоритетних інвестицій у громадський транспорт Львова. Зокрема надання кредиту у сумі до 35 млн. євро ЛКП "Львівелектротранс", що планується вчинити в 2020 р., з метою фінансування закупівлі до 100 тролейбусів з автономним рухом і заряджанням під час руху та реконструкції та розширення контактної мережі для тролейбусів.
Кредити будуть фінансуватися частково за рахунок власних фондів IFC ("Кредит А") та частково за рахунок Фонду Чистих Технологій ("CTF") ("Кредит CTF" та разом з Кредитом A, "Кредити IFC"). Точний розподіл між Кредитами IFC буде визначено під час оцінки та залежатиме від відповідності проектів критеріям фінансування CTF.
Впровадження послуг розпочнеться після підписання та вступу в силу договору про консультаційні послуги і триватиме до 31 грудня 2020 р. Також МФК може розглянути можливість розширення своїх послуг на інші інфраструктурні проекти у Львові.
Довідка SQ. За інформацією ЛКП "Львівелектротранс", станом на сьогодні, загальна кількість рухомого складу підприємства становить 208 одиниць. З них: трамваї — 137 (нові: берлінських — 30, Електрон — 9, старі: Татра КТ4 — 98), тролейбуси — 71 (нові: Електрон — 10, і 1 електробус, старі — 61). Також на балансі підприємства 82 кілометри трамвайної колії та контактної мережі, 130 кілометрів (два кабелі) тролейбусної контактної мережі і 19 тягових підстанцій.
Городской совет Львова подписал меморандум о получении средств для 100 электробусов-троллейбусов. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
С целью увеличения количества троллейбусов и ремонта одной из главных магистралей, сегодня Львовский городской совет подписал мандатное письмо с Международной финансовой корпорацией (IFC). Подписанное письмо позволяет говорить о потенциально одном из крупнейших за всю историю привлечения средств международного института в развитие города. А именно - это 50 млн евро, из них: 25 млн евро - на закупку 100 новых троллейбусов, 10 млн евро - на ремонт и обновление электросети, 15 млн евро - на ремонт ул. Шевченко.
Сегодня состоялся один из первых этапов сотрудничества - подписание мандатного письма - договора о намерениях, а уже потом город и МФК рассмотрят возможность подписания кредитного договора. Подписавшими мандатным писем является МФК, Львовский городской совет и 2 коммунальные предприятия - ЛКП "Львовавтодор" и ЛКП "Львовэлектротранс".
"Международная финансовая корпорация - это подразделение Всемирного банка. Речь идет о переводе общественного транспорта во Львове и в перспективе в Украине на электротранспорт. Мы имеем уникальные залежи полезных ископаемых и мы можем полностью иметь литий, который используется для аккумуляторных батарей в Украине. У нас много мощностей для производства трамваев, троллейбусов, электробусов. мы хотим задать определенный старт. В рамках сегодняшнего соглашения мы подписываем меморандум о получении средств для 100 электробусов-троллейбусов - это будет таки микс, также нам важно очень быстро провести реконструкцию улицы Шевченко, здесь также есть поддержка МФК. Конечно, важное обновление и реновация контактной сети города Львова. Речь идет о получении поддержки в размере 50 млн евро и дальнейшая работа с МФК, с экспертами, с консультантами, чтобы действительно выйти на эту великую цель - 100% весь общественный транспорт во Львове должно быть электротранспорт. Это должно быть во всей Украине, потому что мы должны дышать свежим воздухом", - прокомментировал Андрей Садовый, мэр Львова.
Так, Международная финансовая корпорация (МФК) рассматривает возможность реализации таких проектов во Львове:
- Техническая помощь городу (консалтинг, оценка, исследования по транспорту).
- Финансирование проектов города - 50 млн евро:
- ЛКП "Львовэлектротранс" - 35 млн евро для приобретения 100 троллейбусов с автономным движением и реконструкцию инфраструктуры;
- ЛКП Львовавтодор - 15 млн евро на реконструкцию улицы Шевченко.
- Процентная ставка: 4,99 - 5,5%.
- Сроки погашения: 13 лет, 3 года - льготный период.
Согласно подписанным мандатным письмам, IFC будет рассматривать возможность предоставления кредита на сумму до 15 млн евро ЛКП "Львовавтодор", который планируется поступить в 2020-2021 годах, с целью финансирования восстановления улицы Шевченко и другой дорожной инфраструктуры, включая расширение разумных транспортных систем.
Также IFC рассматривает возможность по приоритетным инвестициям в общественный транспорт Львова. В частности предоставление кредита в сумме до 35 млн. Евро ЛКП "Львовэлектротранс", который планируется совершить в 2020 года, с целью финансирования закупки до 100 троллейбусов с автономным движением и зарядки во время движения и реконструкции и расширения контактной сети для троллейбусов.
Кредиты будут финансироваться частично за счет собственных фондов IFC ("Кредит А") и частично за счет Фонда Чистых Технологий ("CTF") ("Кредит CTF" и вместе с Кредитом A, "кредиты IFC"). Точное распределение между кредитами IFC будет определено при оценке и будет зависеть от соответствия проектов критериям финансирования CTF.
Внедрение услуг начнется после подписания и вступления в силу договора о консультационных услугах и продлится до 31 декабря 2020. Также МФК может рассмотреть возможность расширения своих услуг на другие инфраструктурные проекты во Львове.
Справка SQ. По информации ЛКП "Львовэлектротранс", на сегодняшний день, общее количество подвижного состава предприятия составляет 208 единиц. Из них трамваи - 137 (новые: берлинских - 30 Электрон - 9, старые: Татра КТ4 - 98), троллейбусы - 71 (новые: Электрон - 10 и 1 электробус, старые - 61). Также на балансе предприятия 82 километра трамвайных путей и контактной сети, 130 километров (два кабеля) троллейбусной контактной сети и 19 тяговых подстанций.