Львів'янин запропонував скорегувати генеральний план міста у зв'язку з тим, що чинний генплан втратив реалістичність. Про це стало відомо з Єдиній
Автор петиції Володимир Беньо зазначає, що генпланом, затвердженим у 2019 році, було передбачено систему автостоянок і багатоповерхових паркінгів навколо історичного центру, ідеально курсуючий громадський транспорт, трамвайні колії в Лисиничах, Рясне, розширену мережу тролейбусних ліній, ландшафтно-рекреаційні території і зелені насадження у кожному кварталі, достатню кількість місць у дошкільний навчальних закладах, нові школи, інноваційний сміттєперебний завод, метро, хордові магістралі, 15 пожежних станцій. Через хаотично відкориговані детальні плани територій з грандіозними новобудовами на місцях рекреаційних, промислових, освітніх та бізнес зон - чинний Генплан м. Львова втратив реалістичність.
"Саме розроблення місцевих правил забудови могли б надати розуміння міського розвитку усім львів’янам. Житлове будівництво і території, придатні під житлову забудову у місті розвиваються не відповідно до Генплану, а у відповідності до наявності вільних земельних ділянок, незалежно від цільового призначення, стану інженерних мереж, наявності соціальної інфраструктури та транспортного сполучення. Далекоглядне, міцне та витривале місто для майбутніх поколінь з якісною міською структурою та широкою різноманітністю, як центр економічної активності, науки , досліджень, креативних індустрій та інновацій, це те місто яке хоче бачити кожен львів’янин може існувати лише при наявності актуального стратегічного документу у сфері містобудування", - зазначє він.
Тому вимагає прийняти ухвалу ЛМР щодо коригування генерального плану міста Львова, виділити кошти на ці роботи та створити задля цього експертні робочі групи за участі мешканців міста, міжнародних експертів, депутатів та чиновників.
Станом на 11 квітня петицію підписали 64 особи з 500 необхідних.
Львовянин предложил скорректировать генеральный план города в связи с тем, что действующий генплан потерял реалистичность. Об этом стало известно из Единой
Автор петиции Владимир Беньо отмечает, что генпланом, утвержденным в 2019 году, было предусмотрено систему автостоянок и многоэтажных паркингов вокруг исторического центра, идеально курсирующий общественный транспорт, трамвайные пути в Лисиничах, Рясное, расширенную сеть троллейбусных линий, ландшафтно-рекреационные территории и зеленые насаждения в каждом квартале, достаточное количество мест в дошкольных учебных заведениях, новые школы, инновационный мусороперерабатывающий завод, метро, хордовые магистрали, 15 пожарных станций. Из-за хаотично откорректированных детальных планов территорий с грандиозными новостройками на местах рекреационных, промышленных, образовательных и бизнес зон - действующий Генплан м. Львов потерял реалистичность.
"Именно разработка местных правил застройки могли бы предоставить понимание городского развития всем львовянам. Жилищное строительство и территории, пригодные под жилую застройку в городе развиваются не в соответствии с Генпланом, а в соответствии с наличием свободных земельных участков, независимо от целевого назначения, состояния инженерных сетей, наличия социальной инфраструктуры и транспортного сообщения. Дальновидный, прочный и выносливый город для будущих поколений с качественной городской структурой и широким разнообразием, как центр экономической активности, науки, исследований, креативных индустрий и инноваций, это город который хочет видеть каждый львовянин может существовать только при наличии актуального стратегического документа в сфере градостроительства", - отметим он.
Поэтому требует принять решение Львовского горсовета по корректировке генерального плана города Львова, выделить средства на эти работы и создать для этого экспертные рабочие группы с участием жителей города, международных экспертов, депутатов и чиновников.
По состоянию на 11 апреля петицию подписали 64 человека из 500 необходимых.