Управління інформаційних технологій спільно з партнерами (глобальною технологічною компанією Mastercard в Україні та ІТ-компанією EPAM) презентували новий сайт для мешканців Львівської громади.

Сайт доступний для користування за посиланням e-gov.city-adm.lviv.ua.

Портал мешканця є продовженням та фактично оновленою версією «Особистого кабінету львів’янина». Сайт має оновлений дизайн та зручний функціонал, що забезпечить кращу ефективність надання електронних послуг та мінімізує часові затрати працівників міської ради. Саме тому важливим елементом Порталу є технічна взаємодія із системою внутрішнього документообігу Львівської міської ради. Таким чином будь-яка послуга, запит чи звернення, які мешканець замовить через Портал, автоматично будуть зареєстровані в системі документообігу, і це пришвидшить час надання послуги чи сервісу.

«Переведення послуг в режим онлайн пришвидшує їх надання, а також в період карантинних обмежень є найбільш безпечним процесом. Крім цього на електронні послуги є великий запит, тому ми об’єднуємо їх на одному порталі. Дякуємо партнерам за співпрацю, завдяки якій мешканці нашої громади можуть повноцінно отримувати електронні послуги швидко та зручно», – зазначив Андрій Москаленко, перший заступник міського голови – заступник міського голови з питань економічного розвитку.

Також на сайті будуть представлені два варіанти ідентифікації особи: BankID та кваліфікований електронний підпис (КЕП). Скориставшись одним із них, користувачі отримають доступ до повного функціоналу сайту та зможуть не тільки подати копії документів, а й завірити їх своїм підписом.

Окрім цього, важливий модуль Порталу мешканця – система онлайн-оплати. Завдяки інтеграції на сайті цифрового гаманця Masterpass від Mastercard, що дозволяє зберігати картки будь-яких банків та різних платіжних систем, містяни зможуть швидко та безпечно оплачувати адміністративні послуги, штрафи за паркування та податки. Також оплату за послуги можна здійснити за допомогою Apple Pay чи Google Pay. Інтеграцію на порталі цифрового гаманця Masterpass, а також Apple Pay та Google Pay забезпечила компанія EasyPay.

«Портал мешканця – це достатньо великий та тривалий проєкт, над реалізацією якого працювала значка кількість людей. Кожен етап роботи передбачав певні інтеграції в сервіси, до прикладу, систему електронного документообігу Львівської міської ради, що працює на базі платформи IT-Enterprise. Це пришвидшить отримання послуги чи результату на своє звернення. Варто зазначити, що всі послуги поділені на категорії та за життєвими ситуаціями, а не за суб’єктами надання послуг. Подати звернення, запит чи заяву на послугу можна буде із засвідченням документів власним електронним підписом. Такий спосіб на законодавчому рівні прирівнюється до власноруч підписаних документів», – розповіла Олена Гунько, керівниця управління інформаційних технологій Львівської міської ради.

«Дуже важливо, коли міста, громади йдуть в ногу з розвитком цифрових послуг в цілій країні, щоб ті сервіси, які діють на місцях, були доступні онлайн. Я був у всіх областях України, досліджував питання розвитку електронних послуг і хочу відзначити, що Львів у цьому питанні лідирує, тому я дуже радий, що саме тут запрацював Портал мешканця. В нас усіх одна мета – зробити життя людей простішим, тому мене дуже надихає те, що зараз створюють у Львові», – відзначив Мстислав Банік, керівник із розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України.

«Розвиток екосистеми розумних міст в Україні – один зі стратегічних напрямків для компанії Mastercard. Львів для нас вже не перший рік є стратегічним партнером і містом, де зароджуються інновації: перший в Україні фестиваль без готівки, безконтактний банкомат та безконтактні оплати на муніципальних парковках. Портал мешканця – ще один важливий проект в рамках концепції smart city, що дозволить вивести на новий якісний рівень взаємодію жителів і влади, а також, завдяки інтеграції Masterpass, спростить процес оплати послуг», – зазначив Ігор Панченко, менеджер з розвитку бізнесу компанії Mastercard в Україні.

«Як соціально відповідальна компанія, ми зацікавлені у тому, щоб розвивати не лише власний бізнес, а й країну, у якій живемо. Тому участь команди ЕРАМ у розробці Порталу мешканця – це можливість для нашої компанії застосувати свою експертизу та найкращі світові практики з розробки цифрових рішень в Україні. Рішення, які втілені в проєкті Порталу мешканця, дадуть нові можливості львів’янам взаємодіяти з містом у цифровому форматі. І разом із львів'янами ми стимулюватимемо розвиток онлайн-сервісів та цифрової економіки у нашій державі. Компанія ЕРАМ і далі готова долучатися до подібних проєктів, де наша експертиза дійсно стане у нагоді та принесе користь українському суспільству», – коментує Андрій Трофімов, керівник західноукраїнської локації ЕРАМ.

В управлінні ІТ планують поступово розширювати перелік послуг, які можна буде отримати на Порталі мешканця, а також інформувати мешканців про функції оновленого сайту.