Завдяки послугам онлайн-продавців,  ми можемо придбати товар, не покидаючи своєї домівки, що дуже зручно в умовах карантинних обмежень. Водночас, здійснюючи розрахунки з незнайомими людьми, ми ризикуємо  залишитись як без коштів, так і без покупок. Ось декілька простих правил, як правильно робити замовлення в мережі і не потрапити в халепу.

Користуйтеся послугами лише відомих та перевірених інтернет-магазинів, ознайомлюйтесь з відгуками інших покупців на відкритих форумах. 
-    Якщо при натисканні на запропоноване посилання  відразу з’являється   переадресація на іншу сторінку, ймовірно,  цей сайт зламано,  або він містить шкідливе  програмне забезпечення, відтак, таким краще не користуватися. 
-    Будьте обережними, якщо ім’я та прізвище особи, що пропонує товар, відсутні або схожі на фейкові; якщо продавець пропонує контактувати тільки через e-mail чи  миттєві повідомлення; якщо оголошення складено з граматичними помилками і не містить фото товару.     
-    Якщо вартість товару занадто низька, порівняно з аналогічними пропозиціями, то від такої краще відмовитись. В такий спосіб замість очікуваного брендового товару Вам можуть надіслати дешеву копію.  
-    Пам'ятайте, що найнадійніший спосіб оплати за онлайн-покупки – це післяплата при отриманні товару в поштовому відділенні, при якій  ви маєте можливість перевірити якість та ідентичність покупки. Не погоджуйтесь на повну передоплату. Однак, якщо це сталося -  ніколи не повідомляйте незнайомим особам  інформацію, відмінну від ПІБ та номера картки, зокрема – термін дії банківської картки, CVV2 чи PIN-код. 
-    У випадку, якщо ви все-таки стали жертвою шахраїв, негайно звертайтесь у найближче відділення поліції, адже шахрайство – це кримінальне правопорушення, передбачене ст.190 Кримінального кодексу України.

Будьте обачними, вдалих покупок  та веселих свят!