Завдяки послугам онлайн-продавців, ми можемо придбати товар, не покидаючи своєї домівки, що дуже зручно в умовах карантинних обмежень. Водночас, здійснюючи розрахунки з незнайомими людьми, ми ризикуємо залишитись як без коштів, так і без покупок. Ось декілька простих правил, як правильно робити замовлення в мережі і не потрапити в халепу.
Користуйтеся послугами лише відомих та перевірених інтернет-магазинів, ознайомлюйтесь з відгуками інших покупців на відкритих форумах.
- Якщо при натисканні на запропоноване посилання відразу з’являється переадресація на іншу сторінку, ймовірно, цей сайт зламано, або він містить шкідливе програмне забезпечення, відтак, таким краще не користуватися.
- Будьте обережними, якщо ім’я та прізвище особи, що пропонує товар, відсутні або схожі на фейкові; якщо продавець пропонує контактувати тільки через e-mail чи миттєві повідомлення; якщо оголошення складено з граматичними помилками і не містить фото товару.
- Якщо вартість товару занадто низька, порівняно з аналогічними пропозиціями, то від такої краще відмовитись. В такий спосіб замість очікуваного брендового товару Вам можуть надіслати дешеву копію.
- Пам'ятайте, що найнадійніший спосіб оплати за онлайн-покупки – це післяплата при отриманні товару в поштовому відділенні, при якій ви маєте можливість перевірити якість та ідентичність покупки. Не погоджуйтесь на повну передоплату. Однак, якщо це сталося - ніколи не повідомляйте незнайомим особам інформацію, відмінну від ПІБ та номера картки, зокрема – термін дії банківської картки, CVV2 чи PIN-код.
- У випадку, якщо ви все-таки стали жертвою шахраїв, негайно звертайтесь у найближче відділення поліції, адже шахрайство – це кримінальне правопорушення, передбачене ст.190 Кримінального кодексу України.
Будьте обачними, вдалих покупок та веселих свят!