У грудні минулого року у Львові запрацювала автоматизована система контролю оплати паркування (АСКОП). Вона дозволить в онлайн-режимі контролювати оплату послуг паркування та дотримання ПДР, а також здійснювати фіксацію порушень в режимі фотозйомки або відеозапису.
Завантажити фото
«У межах впровадження АСКОП організовано 20 автоматизованих робочих місць для інспекторів паркування управління безпеки ЛМР, що здійснюють контроль за сплатою водіями вартості послуг з користування паркувальними майданчиками, які обслуговує ЛКП «Львівавтодор», - зазначили у комунальному підприємстві.
Тепер інспектори мають доступ до таких баз та реєстрів:
- єдиного державного реєстру транспортних засобів МВС України;
- єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху.
Також інспектори мають мобільні принтери, щоб на місці роздруковувати постанови.
Як пояснив директор департаменту міської агломерації та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, основна мета впровадження АСКОПу – покращення безпеки на дорогах, зокрема, правил паркування транспорту. «Наші інспектори з паркування отримали відповідні ліцензії і відповідне обладнання для того, щоб більш якісно і більш швидко складати протоколи про адміністративні правопорушення. Це підвищить саму ефективність роботи інспекторів з паркування, а також збільшить надходження до міського бюджету. Але кінцевою метою всієї цієї роботи є покращення безпеки на наших дорогах і, відповідно, покращення стану дотримання дорожнього руху, зокрема правил паркування транспортних засобів», - розповів Олег Забарило.