Мешканці Львова скаржаться на холод у громадському електротранспорті. За їх словами, в електротранспорті Львова не працює опалення й дуже холодно, особливо коли починаються морози.
За словами начальника відділу інформації та зв'язків із громадськістю комунального підприємства "Львівелектротранс" Антона Лягушкіна, опалення в електротранспорті є, однак існує кілька перешкод для його нормального функціонування.
"Усі трамвайні вагони обладнані штатними обігрівачами, в коло яких включені плавкі запобіжники з напругою 600 вольт. Проблема в тому, що вони фактично є одноразового використання: коли такий запобіжник вибило, водій не може його замінити, бо не має до нього допуску, й повинен чекати електрика. Тому якщо в трамваї його вже вибило, він мусить їздити без опалення", - розповів Лягушкін, повідомляє
Також причиною холоду у вагонах посадовець назвав те, що у місті є тільки одне депо № 2. Трамваї вночі стоять на відкритому морозі, тому зранку потрібно 2-3 години на те, щоб вони прогрілися.
Жители Львова жалуются на холод в общественном электротранспорте. По их словам, в электротранспорте Львова не работает отопление и очень холодно, особенно когда начинаются морозы.
По словам начальника отдела информации и связей с общественностью коммунального предприятия "Львовэлектротранс" Антона Лягушкина, отопление в электротранспорте есть, однако существует несколько препятствий для его нормального функционирования.
"Все трамвайные вагоны оборудованы штатными обогревателями, в круг которых включены предохранители с напряжением 600 вольт. Проблема в том, что они фактически - одноразового использования: когда такой предохранитель выбило, водитель не может его заменить, потому что не имеет к нему допуска, и должен ждать электрика. Поэтому если в трамвае его выбило, он будет ездить без отопления", - рассказал Лягушкин, сообщает
Также причиной холода в вагонах чиновник назвал то, что в городе есть только одно депо № 2. Трамваи ночью стоят на открытом морозе, поэтому утром нужно 2-3 часа на то, чтобы они прогрелись.