Провести реконструкцію вулиці Хуторівка для пішоходів та велосипедистів – відповідна
Вулиця Хуторівка з’єднує житловий масив Сихів з вулицями Стрийська-Наукова. Щодня нею їде кілька десятків тисяч авто в обидві сторони. Також нею курсує десяток міських автобусних маршрутів. Але, як зазначає автор петиції Роман Лагоцький, скористатись ними жителі вулиць Чукаріна і Хоткевича на зупинці по вул. Хуторівці не можуть, особливо в часи пік. Автобуси або надто повні, або водії ігнорують цю зупинку, бо розігнались і "летять" до перехрестя, де їх зупиняє лише світлофор. Тому, щоб добратися до вул. Наукова, Кульпарківська чи Володимира Великого, потрібно їхати або двома маршрутами з пересадкою, або йти пішки.
"Я живу на Сихові з 1988 року, і досі там є місцини, через які люди ходять, як через пром-зону або суцільний будівельний майданчик зі своїми типовими ознаками: калюжами, ровами, болотом, піском, глиною з коліс чи гусениць важкої великогабаритної техніки, неприбраним грунтом, вивернутими або розтрісканими бордюрами з арматурою, асфальтними брилами, грубим чи дрібним трамбованим колесами гравієм, залишками бетонних конструкцій тощо. Минуло 30 років. І досі я це бачу і досі мешканці пересуваються такими маршрутами незалежно від пори року, температури повітря та рівня опадів і ніяка зміна державного ладу чи європейсько орієнтована цивілізованість не змогла перемогти цю "цілину".
Цитата з петиції
Автор петиції від імені мешканців прилеглих вулиць вимагає::
- відремонтувати, відновити чи реконструювати (оновити) пішохідну частину на усій довжині від вул. Стрийської до пр. Червоної Калини 36 (ТЦ Шувар);
- побудувати на непарній стороні вело-доріжку і об’єднати з існуючою вело-мережею Наукова - Стрийська. Місця для цього достатньо.
- громадський транспорт також мусить мати кінцеву зупинку в районі ТЦ Шувар чи неподалік в сторону вул. Стрийської. Транзитні маршрути не будуть зупинятися в подальшому і люди далі будуть чекати та мерзнути на зупинках Хуторівки чи йти пішки цим занедбаним хідником.
Провести реконструкцию улицы Хуторовка для пешеходов и велосипедистов - соответствующая
Улица Хуторовка соединяет жилой массив Сыхов с улицами Стрыйская-Научная. Ежедневно по ней едет несколько десятков тысяч авто в обе стороны. Также по ней курсирует десяток городских автобусных маршрутов. Но, как отмечает автор петиции Роман Лагоцкий, воспользоваться ими жители улиц Чукарина и Хоткевича на остановке по ул. Хуторивци не могут, особенно в часы пик. Автобусы или слишком полные, или водители игнорируют эту остановку, потому что разогнались и "летят" к перекрестку, где их останавливает только светофор. Поэтому, чтобы добраться до ул. Научная, Кульпарковская или Владимира Великого, нужно ехать или двумя маршрутами с пересадкой, или идти пешком.
"Я живу на Сыхове с 1988 года, и до сих пор там есть места, по которым люди ходят, как через пром-зону или сплошную строительную площадку со своими типичными признаками: лужами, рвами, грязью, песком, глиной с колес или гусениц тяжелой крупногабаритной техник , неубранной почвой, вывернутыми или растрескавшимися бордюрами с арматурой, асфальтоыми глыбами, грубым или мелким трамбованным колесами гравием, остатками бетонных конструкций и тому подобное. Прошло 30 лет. и до сих пор я это вижу до сих пор жители передвигаются таким маршрутам независимо от времени года, температуры воздуха и уровня осадков и никакое изменение государственного строя или европейско ориентированная цивилизованность не смогла победить эту "целину".
Цитата из петиции
Автор петиции от имени жителей прилегающих улиц требуют:
- отремонтировать, восстановить или реконструировать (обновить) пешеходную часть на всей длине от ул. Стрыйской до пр. Красной Калины 36 (ТЦ Шувар)
- построить на нечетной стороне вело-дорожку и объединить с существующей вело-сетью Научно - Стрыйская. Места для этого достаточно.
- общественный транспорт также должен иметь конечную остановку в районе ТЦ Шувар или неподалеку в сторону ул. Стрыйской. Транзитные маршруты не будут останавливаться в дальнейшем и люди дальше будут ждать и мерзнуть на остановках Хуторивки и идти пешком этим заброшенным тротуару.