Львівські винахідники розробили додаток, що визначає знання студентів та їхню думку про викладача. Додаток уже використовують на кафедрі систем штучного інтелекту у "Львівській політехніці". Про це повідомляє "
Навесні НУ "Львівська політехніка" оголошував конкурс на винахід додатка, який допоміг би викладачам отримувати належний зворотний зв’язок від студентів. Переможцю пообіцяли 10 тисяч гривень. Студентка 4 курсу Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Людмила Гелетій та її однокурсник Степан Скопівський разом з координаторкою проекту Наталією Шаховською розробили додаток, який переміг на конкурсі. Отримані за перемогу кошти витратили доволі практично – на оплату серверів та хостингу.
"Ми робили тестування додатку на студентах першого курсу. 70% студентів не розуміли, про що взагалі говорить викладач", - говорять розробники.
Найперше чим захоплює новий додаток Clickers – це те, що у режимі реального часу викладач лише у кілька "кліків", без подвійних листочків і довгих перевірянь контрольних, одразу ж може дізнатись реальний рівень знань студентів.
Монетизацію проекту розробники бачать через рекламу, поки що шукають інвесторів і сподіваються, що цим проектом зацікавляться виші, тим більше, що коштуватиме їм це адекватні гроші.
Львовские изобретатели разработали приложение, которое определяет знания студентов и их мнение о преподавателе. Приложение уже используют на кафедре систем искусственного интеллекта в "Львовской политехнике". Об этом сообщает "
Весной НУ "Львовская политехника" объявлял конкурс на изобретение приложения, который помог бы преподавателям получать надлежащую обратную связь от студентов. Победителю пообещали 10000 гривен. Студентка 4 курса Института компьютерных наук и информационных технологий Людмила Гелетий и ее однокурсник Степан Скопивский вместе с координатором проекта Натальей Шаховской разработали приложение, победивший на конкурсе. Полученные за победу средства потратили довольно практично - на оплату серверов и хостинга.
"Мы делали тестирование приложения на студентах первого курса. 70% студентов не понимали, о чем вообще говорит преподаватель", - говорять разработчики.
Прежде чем захватывает новое приложение Clickers - это то, что в режиме реального времени преподаватель лишь в несколько "кликов", без двойных листочков и длинных проверок контрольных, сразу же может узнать реальный уровень знаний студентов.
Монетизацию проекта разработчики видят через рекламу, пока ищут инвесторов и надеются, что этим проектом заинтересуются вузы, тем более, что может им это адекватные деньги: