приложение, Львовская политехникаЛьвівські винахідники розробили додаток, що визначає знання студентів та їхню думку про викладача. Додаток уже використовують на кафедрі систем штучного інтелекту у "Львівській політехніці". Про це повідомляє "Львівська газета". 

Навесні НУ "Львівська політехніка" оголошував конкурс на винахід додатка, який допоміг би викладачам отримувати належний зворотний зв’язок від студентів. Переможцю пообіцяли 10 тисяч гривень. Студентка 4 курсу  Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Людмила Гелетій та її однокурсник Степан Скопівський разом з координаторкою проекту Наталією Шаховською розробили додаток, який переміг на конкурсі. Отримані за перемогу кошти витратили доволі практично – на оплату серверів та хостингу.

"Ми робили тестування додатку на студентах першого курсу. 70% студентів не розуміли, про що взагалі говорить викладач", - говорять розробники.

Найперше чим захоплює новий додаток Clickers – це те, що у режимі реального часу викладач лише у кілька "кліків", без подвійних листочків і довгих перевірянь контрольних, одразу ж може дізнатись реальний рівень знань студентів.

Монетизацію проекту розробники бачать через рекламу, поки що шукають інвесторів і сподіваються, що цим проектом зацікавляться виші, тим більше, що коштуватиме їм це адекватні гроші.


Львовские изобретатели разработали приложение, которое определяет знания студентов и их мнение о преподавателе. Приложение уже используют на кафедре систем искусственного интеллекта в "Львовской политехнике". Об этом сообщает "Львовская газета". 

Весной НУ "Львовская политехника" объявлял конкурс на изобретение приложения, который помог бы преподавателям получать надлежащую обратную связь от студентов. Победителю пообещали 10000 гривен. Студентка 4 курса Института компьютерных наук и информационных технологий Людмила Гелетий и ее однокурсник Степан Скопивский вместе с координатором проекта Натальей Шаховской разработали приложение, победивший на конкурсе. Полученные за победу средства потратили довольно практично - на оплату серверов и хостинга.

"Мы делали тестирование приложения на студентах первого курса. 70% студентов не понимали, о чем вообще говорит преподаватель", - говорять разработчики.

Прежде чем захватывает новое приложение Clickers - это то, что в режиме реального времени преподаватель лишь в несколько "кликов", без двойных листочков и длинных проверок контрольных, сразу же может узнать реальный уровень знаний студентов.

Монетизацию проекта разработчики видят через рекламу, пока ищут инвесторов и надеются, что этим проектом заинтересуются вузы, тем более, что может им это адекватные деньги: