На вул. Науковій тролейбусні зупинки об'єднають із автобусними. Для цього тролейбусну лінію перенесуть у смугу-дублер, а "кишені" на зупинці ліквідують. Відповідне рішення минулого тижня ухвалила міська комісія з безпеки дорожнього руху, повідомляє
Ініціатори стверджують, що така схема руху тролейбусів буде більш безпечною для пасажирів, бо дозволить їм виходити з тролейбуса одразу на тротуар. Зараз у смузі-дублері діють автобусні зупинки, натомість тролейбус курсує по основній частині вул. Наукової. Відтак, пасажири не можуть на одній зупинці чекати на різні види громадського транспорту.
Як розповів керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП "Інститут просторового розвитку" Ігор Могила, рішення про перенесення тролейбусної лінії на смугу-дублер на непарній стороні вул. Наукової було ухвалене ще понад два роки тому. Однак тоді лінію не перенесли через те, що тролейбуси не змогли б заїхати в кишені, у які зараз заїжджають маршрутки. Комісія з безпеки руху вирішила ліквідувати кишені, облаштувати посадкові платформи з тактильною плиткою та доріжки до них, щоб пасажирам було зручно потрапляти на зупинки.
Загалом облаштують дві такі зупинки – біля магазину "Нептун" та біля магазину "1001 дрібниця" (по вулиці Науковій проходять маршрути тролейбусів №2 (Університет – Наукова) та №20 (Університет – Автовокзал), а також автобусів №7, 10, 14, 23, 25, 27, 32, 44, 45, 51).
Проте у активістів ГО "Зручне місто" це викликає питання.
"Вже зараз для затору на Науковій достатньо одного довгого автобусу. Що буде, коли додадуть ще й тролейбуси?" – сумніваються вони.
На ул. Научной троллейбусные остановки объединят с автобусными. Для этого троллейбусную линию перенесут в полосу-дублер, а "карманы" на остановке ликвидируют. Соответствующее решение на прошлой неделе приняла городская комиссия по безопасности дорожного движения, сообщает
Инициаторы утверждают, что такая схема движения троллейбусов будет более безопасной для пассажиров, так как позволит им выходить из троллейбуса сразу на тротуар. Сейчас в полосе-дублере действуют автобусные остановки, а троллейбус курсирует по основной части ул. Научной. Следовательно, пассажиры не могут на одной остановке ждать различные виды общественного транспорта.
Как рассказал руководитель отдела устойчивых транспортных систем ЛКП "Институт пространственного развития" Игорь Могила, решение о переносе троллейбусной линии на полосу-дублер на нечетной стороне ул. Научной было принято более двух лет назад. Однако тогда линию не перенесли из-за того, что троллейбусы не смогли бы заехать в карманы, в которые сейчас заезжают маршрутки. Комиссия по безопасности движения решила ликвидировать карманы, обустроить посадочные платформы с тактильной плиткой и дорожки к ним, чтобы пассажирам было удобно попадать на остановку.
В целом, обустроят две такие остановки - возле магазина "Нептун" и возле магазина "1001 мелочей" (по улице Научной проходят маршруты троллейбусов №2 (Университет - Научная) и №20 (Университет - Автовокзал), а также автобусов №7, 10, 14, 23, 25, 27, 32, 44, 45, 51).
Однако у активистов ОО "Удобный город" это вызывает вопросы.
"Уже сейчас для затора на Научной достаточно одного длинного автобуса. Что будет, когда добавят еще и троллейбусы?" - сомневаются они.