Для львів'ян створили новий дизайн схеми руху електротранспорту. Схему електротранспорту розробляли понад рік, враховуючи усі лінії транспортних сполучень, різновиди транспорту та запити містян. Про це повідомляють на Гарячій лінії міста.
"Попередня загальноміська схема, яку розробляли ще у 2011 році, була складною, по ній було важко орієнтуватися. Тим паче, відтоді багато маршрутів змінилося. Ідея була в тому, аби створити нову схему простою та зрозумілою. Під час розробки довелося у деяких місцях відійти від географічної прив’язки, однак ми намагалися максимально зберегти реальне розташування зупинок. Наразі у тролейбусах міста вже розклеїли нову схему руху електротранспорту, на черзі – трамваї та зупинки", - каже Павло Сирватка, керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП "Львівавтодор".
За основу нової схеми було взято зображення маршрутів електротранспорту на карті міста. Далі це зображення спрощували, змінювали зовнішній вигляд, тестували різні рішення щодо кутів ліній, їх товщини тощо.
Також розробники вирішили впорядкувати назви зупинок. Ініціатори наполягали, аби назви були короткі та зрозумілі і мешканцям міста, і туристам.
Також прийнято рішення щодо зображення зупинок: односторонні зупинки на схемі позначено стрілкою в середині позначки зупинки, і односторонній рух транспорту, позначається у двічі тоншою лінією.
На новій схемі позначені автостанції, залізничні станції та важливі туристичні місця. Якщо такі об’єкти розташовані не біля зупинки, то на схемі позначено час пішого шляху до них. Зупинки, доступні для людей з інвалідністю, та повз які їздить громадський транспорт, пристосований для них, позначені відповідною піктограмою. Велосипед біля назви зупинки інформує про наявність станції велопрокату NextBike.
Для львовян создали новый дизайн схемы движения электротранспорта. Схему электротранспорта разрабатывали больше года, учитывая все линии транспортных сообщений, разновидности транспорта и запросы горожан. Об этом сообщается на Горячей линии города.
"Предыдущая общегородская схема, которую разрабатывали еще в 2011 году, была сложной, по ней было трудно ориентироваться. Тем более, с тех пор много маршрутов изменилось. Идея была в том, чтобы создать новую схему простой и понятной. При разработке пришлось в некоторых местах отойти от географической привязки, но мы старались максимально сохранить реальное расположение остановок. Сейчас в троллейбусах города уже расклеили новую схему движения электротранспорта, на очереди - трамваи и остановки ", - говорит Павел Сирватка, руководитель отдела устойчивых транспортных систем ЛКП "Львовавтодор".
За основу новой схемы были взяты изображения маршрутов электротранспорта на карте города. Далее это изображение упрощали, меняли внешний вид, тестировали различные решения по углов линий, их толщины и тому подобное.
Также разработчики решили упорядочить названия остановок. Инициаторы настаивали, чтобы названия были короткие и понятные и жителям города, и туристам.
Также принято решение о изображение остановок: односторонние остановки на схеме обозначено стрелкой внутри отметки остановки, и одностороннее движение транспорта, сказывается в два раза тоньше линией.
На новой схеме обозначены автостанции, железнодорожные станции и важные туристические места. Если такие объекты расположены не у остановки, то на схеме обозначено время пешего пути к ним. Остановки, доступные для людей с инвалидностью, и мимо которых ездит общественный транспорт, приспособленный для них, обозначены соответствующей пиктограммой. Велосипед у названия остановки информирует о наличии станции велопроката NextBike.