Мерія разом з працівниками туристичної галузі міста розробила 5 етапів відновлення індустрії туризму у Львові після карантину. План виходу з туристичної кризи розроблено на наступні 8 місяців.
«Впродовж останніх 2 тижнів ми проводимо багато зустрічей з колегами з галузі туризму, адже в цій галузі зайнято багато малого і середнього бізнесу. В пікові місяці навантаження — це близько 15% населення. Окрім того, в цій галузі генерується велика кількість коштів, яка дає змогу сплачувати податки до бюджету міста (ПДФО, туристичний готельний збір). Тому для нас важливо, щоб ця індустрія могла якнайшвидше відновитись. Ми розуміємо, що туризму буде складно запрацювати, тому ми пропонуємо такі етапи виходу з цієї кризи, щоб бізнес міг прогнозувати, як відновлювати роботу, та мав на що орієнтуватися», — наголосив Андрій Москаленко, заступник міського голови з питань розвитку.
Відтак, 5 етапів виходу з карантину для індустрії гостинності (за умови зменшення динаміки поширення коронавірусу та послаблення урядових заборон):
1. Травень:
- Часткове відкриття закладів туристичної інфраструктури (готелі, заклади громадського харчування).
- Розробка та запровадження нових протоколів у індустрії гостинності (готелі, ресторани, кав’ярні, екскурсії, туристична діяльність, проведення подій).
- Часткове відкриття закладів культури за окремим протоколом (музеї).
- Запуск промоційних пакетів — для відвідувачів Львова.
2. Червень:
- Відновлення планового внутрішнього туризму.
- З точки зору гостей — ключовим стане безпека подорожей та цінова політика.
- З точки зору малого та середнього бізнесу — робота в нових умовах — нові протоколи (у закладах розміщення, закладах громадського харчування тощо).
- Запуск національної промокампанії — акцент на безпеку відвідування.
- Запуск організованої екскурсійної діяльності.
- Пілотний запуск публічних подій під відкритим небом з обмеженою кількістю людей (за умови дотримання окремого протоколу)
3. Липень — серпень:
- Поступове відкриття міжнародного авіасполучення до Львова.
- Відкриття додаткових закладів для відвідування (центри дозвілля, установи культури).
- Промокампанія відновлення та розвитку ділового туризму (пакет супроводу конференцій від Конференц-бюро)
4. Вересень — жовтень:
- Можливість проведення з дотримання окремого протоколу — подій з обмеженою кількістю людей.
- Розвиток можливості групових організованих подорожей.
5. Листопад — грудень:
- Розвиток групового організованого туризму.
- Дотримання нових протоколів та нових стандартів стане новою звичною практикою функціонування закладів сфери послуг та установ.
- Відновлення міжнародного туризму.