У першому рейсі оновленого електропоїзда Львів–Здолбунів вандали пошкодили сидіння. Про це повідомляє прес-служба Львівської залізниці.
Випадок вандалізму залізничники Львівської магістралі зафіксували після першого рейсу електропоїзда ЕР9т №746 Львів–Здолбунів, який повернувся на маршрут після капітального ремонту та модернізації. В одному з вагонів невідомі особи пошкодили сидіння.
Як зазначають на залізниці, впродовж минулого року у регіональній філії "Львівська залізниця" було зафіксовано 17 випадків пошкодження, розукомплектування, псування та крадіжок елементів моторвагонного рухомого складу. За цими фактами відкрито 15 кримінальних проваджень. Загальна сума збитків із урахуванням витрат залізниці на ремонт та відновлення пошкоджених частин становить понад 122 тис. грн.
"Навмисне псування рухомого складу, що задіяний у приміському русі, лише загострює проблему належного забезпечення та організації приміських пасажирських перевезень. Окрім прямих збитків, заподіяних зловмисниками, на плечі залізниці лягають і додаткові витрати робочого часу працівників підрозділів, необхідні для усунення цих збитків. Крім того, пошкоджені вагони необхідно відставляти з руху для відновлення, що відповідно зменшує їхню кількість в експлуатації і призводить до вимушеного скорочення складів поїздів, а отже створює суттєві незручності і пасажирам", - попереджають залізничники.
В первом рейсе обновленного электропоезда Львов-Здолбунов вандалы повредили сиденья. Об этом сообщает пресс-служба Львовской железной дороги.
Случай вандализма железнодорожники Львовской магистрали зафиксировали после первого рейса электропоезда ЕР9т №746 Львов-Здолбунов, который вернулся на маршрут после капитального ремонта и модернизации. В одном из вагонов неизвестные лица повредили сиденья.
Как отмечают на железной дороге, в течение прошлого года в региональном филиале "Львовская железная дорога" было зафиксировано 17 случаев повреждения, разукомплектования, порчи и краж элементов моторвагонного подвижного состава. По этим фактам открыто 15 уголовных производств. Общая сумма убытков с учетом расходов железной дороги на ремонт и восстановление поврежденных частей составляет более 122 тыс. грн.
"Умышленная порча подвижного состава, который задействован в пригородном движении, только обостряет проблему надлежащего обеспечения и организации пригородных пассажирских перевозок. Кроме прямых убытков, причиненных злоумышленниками, на плечи железной дороги ложатся и дополнительные затраты рабочего времени работников подразделений, необходимых для устранения этих убытков. Кроме того, поврежденные вагоны необходимо отставлять с движения для восстановления, что, соответственно уменьшает их количество в эксплуатации и приводит к вынужденному сокращению составов поездов, а следовательно создает существенные неудобства и пассажирам", - предупреждают железнодорожники.