Капітально відремонтований електропоїзд ЕР9т уже курсує на дільниці Львів–Здолбунів. Про це повідомляє прес-служба Львівської залізниці.
У переддень нового року в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії "Львівська залізниця" повернувся після капітального ремонту та модернізації електропоїзд ЕР9т №746 у складі 10 вагонів. Оновлений електропоїзд залізничники Львівської магістралі вже задіяли в приміському русі на дільниці Львів–Здолбунів.
Це вже друга електричка, яку впродовж року для Львівської залізниці капітально відремонтували на ПрАТ "Київський електровагоноремонтний завод". Перший електропоїзд повернувся з капремонту влітку і задіяний у приміському русі на дільниці Львів–Трускавець. А загалом у 2017 році в ПАТ "Укрзалізниця" капітально відремонтовано 13 електропоїздів.
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії "Львівська залізниця», на електропоїзді додатково відновлені кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлені нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері, салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, модернізована система освітлення вагонів із використанням світлодіодних світильників, у туалетних приміщеннях 5 вагонів встановлено обладнання для підвищення рівня комфорту користування. Вартість проведення капітального ремонту та модернізації одного електропоїзда становить близько 40 млн гривень, тоді як нова електричка коштує вдесятеро більше.
У планах регіональної філії "Львівська залізниця" на 2018 рік – капітальний ремонт та модернізація ще чотирьох електропоїздів. Це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка.
Капитально отремонтированный электропоезд ЕР9т уже курсирует на участке Львов-Здолбунов. Об этом сообщает пресс-служба Львовской железной дороги.
В канун нового года в парк моторвагонного подвижного состава регионального филиала "Львовская железная дорога" вернулся после капитального ремонта и модернизации электропоезд ЕР9т №746 в составе 10 вагонов. Обновленный электропоезд железнодорожники Львовской магистрали уже задействовали в пригородном движении на участке Львов-Здолбунов.
Это уже вторая электричка, которую в течение года для Львовской железной дороги капитально отремонтировали на ЧАО "Киевский электровагоноремонтный завод". Первый электропоезд вернулся с капремонта летом и задействован в пригородном движении на участке Львов-Трускавец. В целом в 2017 году в ПАО "Укрзализныця" капитально отремонтировали 13 электропоездов.
По информации службы пригородных пассажирских перевозок регионального филиала "Львовская железная дорога", на электропоезде дополнительно восстановлены кузова вагонов с заменой поврежденных элементов, установлены новые двери салонов, стальные двери служебного тамбура, переходных площадок, внешние раздвижные двери, салоны вагонов оборудованы блоками сидений 3-го класса, модернизирована система освещения вагонов с использованием светодиодных светильников, в туалетных помещениях 5 вагонов установлено оборудование для повышения уровня комфорта пользования. Стоимость проведения капитального ремонта и модернизации одного электропоезда составляет около 40 млн гривен, тогда как новая электричка стоит в десять раз больше.
В планах регионального филиала "Львовская железная дорога" на 2018 год - капитальный ремонт и модернизация еще четырех электропоездов. Это позволит увеличить количество вагонов в пригородном сообщении и сформировать запасные пригородные поезда для возможности ремонтировать другие электропоезда без снятия вагонов из графика.