Львів'яни пропонують доповнити автобусні маршрути системою міського залізничного сполучення – відповідна петиція зареєстрована в Єдиній
Автор петиції Дмитро Хмарний вважає, що наразі у Львові немає зручного, швидкого способу дістатись з міста до приміських регіонів і навпаки. Усі напрямки обслуговують застарілі маршрутки, які знаходяться в аварійному стані. Не зрозуміло, звідки і куда яка маршрутка їде і який має графік роботи, а кількість пасажирів, зазвичай, перевищує норму в 1,5-2 рази.
"Хочеться щоб в нас, як і в Європі, існувало поняття міського залізничного транспорту, який би був орієнтований на приміські регіони та курсував хоча б в години пік", - пише він та пропонує розглянути можливість створення системи міського залізничного сполучення із трьома лініями Мшана-Залуги, Зашків-Давидів, Пустомити-Запитів (може варіюватись в залежності від пасажиропотоку).
Це може бути 6 окремих ліній, кожна з яких буде курсувати до головного або приміського вокзалу (в залежності від лінії). Поїзди ходитимуть в години пік з інтервалом в 30-60 хвилин.
"Це стане частиною грмадського транспорту, залізничні колії покривають деякі райони міста і мають багато точок пересадки на трамвай, та інший громадський транспорт", - пропонує автор петиції.
Він впевнений, що це дасть можливість людям, які живуть не у Львові, швидко та зручно дістатись до роботи, а студентам на навчання, тому що час подорожі завжди буде сталий і графік руху стабільний, оскільки поїзд ніколи не буде стояти в заторах. Також це буде хорошим поштовхом для розвитку прилеглих до міста регіонів.
Станом на 2 травня петицію підписали 173 особи з 1000 необхідних. До кінця збору підписів залишилось 64 дні.
Львовяне предлагают дополнить автобусные маршруты системой городского железнодорожного сообщения - соответствующая петиция зарегистрирована в Единой
Автор петиции Дмитрий Облачный считает, что сейчас во Львове нет удобного, быстрого способа добраться из города в пригородных регионов и наоборот. Все направления обслуживают устаревшие маршрутки, которые находятся в аварийном состоянии. Непонятно, откуда и куда которая маршрутка едет и имеющий график работы, а количество пассажиров, как правило, превышает норму в 1,5-2 раза.
"Хочется, чтобы у нас, как и в Европе, существовало понятие городского железнодорожного транспорта, который был ориентирован на пригородные регионы и курсировал хотя бы в часы пик", - пишет он и предлагает рассмотреть возможность создания системы городского железнодорожного сообщения с тремя линиями Мшана- Залуга, Зашков-Давида, Пустомыты-запросов (может варьироваться в зависимости от пассажиропотока).
Это может быть 6 отдельных линий, каждая из которых будет курсировать до главного или пригородного вокзала (в зависимости от линии). Поезда будут ходить в часы пик с интервалом в 30-60 минут.
"Это станет частью грмадського транспорта, железнодорожные пути покрывают некоторые районы города и имеют много точек пересадки на трамвай, и другой общественный транспорт", - предлагает автор петиции.
Он уверен, что это даст возможность людям, которые живут не во Львове, быстро и удобно добраться до работы, а студентам на обучение, так как время путешествия всегда будет устойчивое и график движения стабилен, поскольку поезд никогда не будет стоять в пробках. Также это будет хорошим толчком для развития прилегающих к городу регионов.