Виконком Львівської міської ради затвердив нові тарифи для комунальників на відновлення благоустрію після ремонтів. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
Виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 13.02.2015 № 36 "Про здійснення нагляду за відновленням об’єктів благоустрою та усуненням пошкоджень цих об’єктів внаслідок виконання ремонтних робіт на території м. Львова".
"Мова йде про коригування вартості відновлення благоустрою при виконанні ремонтних або будівельних робіт у м. Львові. А саме, вартість відновлення благоустрою пропонується відкоригувати з 350 грн до 600 грн. на місяць. Це вартість послуг, яку надають визначені комунальні підприємства м. Львова за нагляд над належним відновлення благоустрою при виконання земельних, ремонтних чи будівельних робіт на території м. Львова", - доповів Олександр Одинець, начальник управління інженерного господарства Львівської міської ради.
Исполком Львовского городского совета утвердил новые тарифы для коммунальщиков на восстановление благоустройства после ремонтов. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.
Исполнительный комитет Львовского городского совета принял решение о внесении изменений в решение исполнительного комитета от 13.02.2015 № 36 "Об осуществлении надзора за восстановлением объектов благоустройства и устранением повреждений этих объектов в результате выполнения ремонтных работ на территории г. Львова".
"Речь идет о корректировке стоимости восстановления благоустройства при выполнении ремонтных или строительных работ в г. Львове. В частности, стоимость восстановления благоустройства предлагается откорректировать с 350 грн. до 600 грн. В месяц. Это стоимость услуг, которую предоставляют определенные коммунальные предприятия г. Львова за надзор за надлежащим восстановление благоустройства при исполнении земельных, ремонтных или строительных работ на территории г. Львова", - доложил Александр Одинец, начальник управления инженерного хозяйства Львовского городского совета.