Одним із найважливіших складових SEO є правильний збір семантичного ядра. Ця частина має великий вплив на просування сайтів у топ. Тут можна припуститися великої кількості помилок, які негативно впливатимуть на ресурс. Тому важливо детально вивчити всі особливості цього пункту.
Що таке семантичне ядро?
Семантичне ядро сайту - це набір ключових слів або фраз, які повністю роз'яснюють тематику, особливості, опис або повний зміст порталу. Тут головна увага зосереджується на значенні та значенні запитів, а не на формі написання. Головна мета людини, яка становить семантичне ядро, дізнатися, за якими запитами люди шукають товар чи послугу, та використовувати весь набір цієї інформації для залучення більшої аудиторії.
За приклад візьмемо магазин, що продає кросівки adidas. Потрібно розібратися, за якими словами-ключами люди здійснюватимуть пошуки нашого товару. Дані ключі повинні повністю відповідати даним на сайті, в семантичному ядрі повинні бути схожі поєднання:
-
купити кросівки адідас;
-
кросівки adidas;
-
кросівки adidas чоловічі;
-
кросівки adidas жіночі;
-
кросівки adidas демісезонні;
-
кросівки adidas зимові.
Правильно складене семантичне ядро стане чудовою карткою для сайту. Важливо пам'ятати, що ключові слова не завжди мають бути у прямому входженні. Вони повинні підходити смисловому навантаженню ресурсу. Також дуже важливо, щоб не було надмірного вживання ключів. Ви легко зможете перевірити семантичне ядро вашого тексту на спеціальних сайтах для аналізу.
Класифікація ключів
Спочатку ключові слова поділяють за частотністю. Ця особливість показує, наскільки популярним є запит. Якщо люди часто запитують певний ключ, то вищою буде частотність. За цією характеристикою їх поділяють такі типи:
-
низькочастотний ключ (менше 1000 запитів на місяць);
-
середньочастотний ключ (1000-5000 запитів);
-
високочастотний ключ (понад 5000).
Але дуже важливо пам'ятати, всі ці ключі є важливими і потрібно використовувати низькочастотні і високочастотні.
Як зібрати семантичне ядро для просування сайтів у топ?
Збором семантичного ядра часто займаються певні сайти та програми. Це може бути SlovoEd або Key Collector. Вони допоможуть автоматично підібрати найкращі варіанти ключових запитів та зібрати їхню статистику.
Збір семантичного ядра виконується за кілька кроків:
-
Спочатку вибираються головні ключі. Потрібно виписати всі важливі словосполучення та слова, які будуть підходити вашому сайту. Тобто збирається певна низка асоціацій.
-
Далі виконується розширення СЯ. Із цим добре справляються спеціальні програми. Потрібно просто вписати основну інформацію і ключі видадуться автоматично - це буде розширення.
-
Позбутися зайвих ключів. Потрібно відкинути ключові слова, які ви не будете використовувати. Це можуть бути фрази з помилками, які не повністю релевантні сайту.
Дуже важливо уважно підійти до цього процесу, адже від семантичного ядра залежатиме подальше просування сайтів у топ. Використовуйте велику кількість різних програм та послуг при створенні семантичного ядра, тоді воно повністю вийде розширеним, повноцінним та інформативним. Працюйте також над цим, не довіряйте повністю всю роботу сервісам. Обов'язково звертайте увагу на смислове навантаження ключових слів – це дуже важливий критерій. При виконанні всієї роботи правильно ви повністю позбавитеся від зайвого навантаження під час створення сайту і залучите великий потік аудиторії.