Уже четверту добу аварійні служби ЛКП «Львівелектротранс» працюють над подоланням наслідків негоди, зокрема, очищають від заледеніння контактну мережу електротранспорту. І якщо трамваї уже повністю відновили рух, то з тролейбусами ситуація складніша. Роботи з очищення електромереж від льоду ще тривають. Чому трамваї поїхали швидше від тролейбусів – пояснюють у Львівелектротрансі.

«Є три основні відмінності між під’єднанням трамвая та тролейбуса до мережі. По-перше, у трамвая один контактний провід, а у тролейбуса – два. Тобто, для механічного очищення потрібно удвічі більше часу.

По-друге, «спецчастини» у трамвая та тролейбуса мають різне місце розташування. У трамвая – це колія, а у тролейбуса усі спецчастини фізично є на контактній мережі, і, на жаль, вони теж у полоні льоду.

Ну і третє: попри механічну очистку, до цього процесу «залучені» трамваї та тролейбуси. Тобто вже четверту добу, разом із працівниками, які сплять по 2-3 години, наші «ветерани» тролейбуси та трамваї «палять» лід. Тут слід розуміти, що трамвай важчий та має більше шансів «зловити» контакт через колію. Тоді як тролейбус легший, а, щонайосновніше, має мати повний контакт із двома дротами контактної мережі одночасно. Ось тому трамвайні мережі очистили швидше», - пояснила речниця ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Бачинська.

У комунальному підприємстві кажуть, що відповідні служби роблять усе можливе, а часом і неможливе, щоб тролейбуси якнайшвидше повернулися на лінію.

«Наприкінці листопада львівському тролейбусу виповнилось 70 років. За останніх 50 років ситуації, при якій відбулося б стовідсоткове заледеніння контактної мережі по усій протяжності, не спостерігалося жодного разу», - додали у ЛКП «Львівелектротранс».

Як зауважив начальник управління транспорту ЛМР Орест Олеськів, очікується, що поступово відновлювати  рух тролейбусних маршрутів розпочнуть завтра, 15 грудня.