Зайві речі є майже в кожному будинку. Стали малі чи великі, вийшли з моди, набридли, або просто невдала покупка: одні майже відразу викидають або віддають непотрібне знайомим або нужденним, а інші збирають роками. Шкода ж! Кращий спосіб розлучитися з одягом не шкодуючи - продати її. А як прискорити процес продажу - ми зараз вам розповімо!
Що продавати
Продати в Інтернеті можна абсолютно все (якщо це не суперечить нормам закону): від дорогої норкової шуби, до дрібних дешевих шпильок. Вам здається, що конкретну річ ніхто не купить? Не поспішайте з висновками. Якщо вона в хорошому стані, немає плям, дірок, які не вигорів колір - варто спробувати, навіть якщо це вінтажну сукню вашої бабусі! До речі, старовинні речі можуть виявитися зовсім не мотлохом, на думку багатьох, а дуже затребуваним і недешевим екземпляром, адже останнім часом мода на вінтаж популяризувалась.
Як зацікавити продавця
Отже, ви зібрали цілий пакет одягу, взуття та аксесуарів. Що далі? Підготуйте речі до продажу:
- Виперіть одяг, почистіть взуття, освітлити срібні прикраси.
- Погладьте речі.
- Зробіть якісні фото.Вони повинні бути чіткими і показувати товар повністю з різних ракурсів. Ідеальні фотографії на моделі відповідного розміру, також можна фотографувати речі на вішалці або на підлозі.Бажано мати нейтральний, світлий фон без візерунків. Викладення речі - ціле мистецтво. Постарайтеся зробити це максимально привабливо і акуратно, варіанти фото можна підглянути у інстаграм-блогерів. У кадрі може бути, як одна річ, так і ціла композиція.Виберіть кращі кадри з вийшов, якщо володієте фотошопом або іншими редакторами можна мінімально обробити фото
- Завершальний етап - викладка оголошення на сайт і заповнення всіх необхідних полів.
- При складанні оголошення важливо придумати заголовок, повністю описує ваш товар, і продає опис, в якому ви детально опишіть стан речі, вкажіть розмір і виміри, зроблені вручну.
- Реклама.Красиві фото - перше, на що звертає увагу покупець, детальний опис - перевага для теплої аудиторії, тобто тих користувачів, які відкрили оголошення і хочуть дізнатися про стан і точний розмір речі. Ці два фактори вже гарантовано залучать передплатників в ваш профіль, що допоможе нарощувати аудиторію і продавати набагато швидше в майбутньому. Однак значно прискорити процес продажу допоможе реклама!На будь-який дошці оголошень продаються десятки тисяч різноманітних речей, вашу пропозицію має бути не тільки привабливо, а й помітно.Значно збільшують шанси на продаж наступні фактори:Оголошення знаходиться у верхній частині списку інших речей з конкретної категоріїОголошення миготить в показах на головній сторінці сайту і на сторінці категоріїЯкщо на сайті є розділ «Новинки» (речі, додані за останню добу), з високою ймовірністю користувачі будуть шукати щось цікаве серед нових оголошень.
- Останній вирішальний фактор - вартість речі. Видається логічним, що чим нижче вартість - тим вище попит. Однак іноді, занадто низька ціна є відлякуючим фактором для покупця. Він думає: «З товаром явно щось не так», або «така річ не може коштувати так дешево, мабуть ціна вказана неправильно», або «цей продавець продає все так недорого, значить є ще багато інших варіантів цікавіше, піду пошукаю» .Зниження вартість часом відлякує або змушує відкласти покупку на потім. Однак і занадто висока ціна невигідна. Рекомендуємо проаналізувати ціни конкурентів і вибрати щось середнє.
Де продавати
Головне питання - де можна продати швидко, адже на одних сайтах мало відвідувачів і немає продажів, а на інших розбирають все як гарячі пиріжки.Почитайте відгуки, подивіться статистику відвідуваності по Google, а головне - оцініть ціни на конкретному ресурсі.Наприклад, сьогодні популярна торгова площадка https://shafa.ua/. Середня ціна речей досить прийнятна, оцінити кількість продажів у конкурентів можна за відгуками. А ось на аукціонах ви ризикуєте віддати хороші речі майже безкоштовно. Перевага - швидка, гарантована продаж на трендові речі, проте це стосується тільки аукціонів від 1 грн, фінальна ціна на яких досить часто не досягає і 10 грн.Аналізуйте ринок, впроваджуйте наші поради, а головне - пробуйте, і все вийде!