Вирішенням питання якості фасадів може стати спільна робота виробника та виконавця. Саме такий метод регулювання, як підписання двосторонньої угоди, де виробник зобов’язується надати систему та контролювати здійснення робіт, а підрядна організація гарантує робити все, що скаже учасник угоди, забезпечує якісне виконання проекту.

Гравці ринку зауважують, що постачальник європейських вентильованих фасадів, компанія Раута завжди використовувала технології якісного виробництва, які більше 15 років показують гарний результат. Підтвердженням цього можуть слугувати об’єкти, реновація котрих була виконана 17 років тому. На сьогодні вони не потребують додаткового ремонту.

Деякі експерти зауважують, що бувають випадки, коли вигравши тендер бачиш, що проект майже повністю не відповідає тій дійсності, що є. А коли ти звертаєшся до проектувальника, то розумієш, що належної освіти та контролю за цим немає взагалі. У результаті будівельники змушені вдаватись до різного роду рішень. Особливо болючою є ситуація, коли це бюджетне замовлення, де не завжди існує можливість підкорегувати кошторис. І будівельники виправляють помилки у проектуванні власними коштами.

Окрім конкурентної боротьби  між  виробниками  та виконавцями, існує не менш серйозна – між матеріалами. При облаштуванні фасадів із штукатуркою головними конкурентами виступають утеплювачі на основі мінеральної вати та пінополістиролу.

Загалом на вітчизняному ринку теплоізоляції представлено близько семи різних видів теплоізоляційних матеріалів, однак найпопулярнішими (у силу своїх якісних характеристик) є кам’яна вата, скловата та різні форми пінополістиролу (PIR). Найбільший сегмент на ринку виробництва теплоізоляційних матеріалів України традиційно займає продукція на основі мінеральної вати: до 65%.

Уже помітна стійка тенденція на збільшення товщини утеплювача в фасадних системах: покупці стали на 29 % частіше вибирати утеплювач товщиною 10 см і більше (проти 5 см раніше). Усе частіше покупець робить вибір на користь якості, щоб не було, як у відомій приказці: скупий платить двічі.

Також на ринку України представлені вентильовані фасади Ruukki (перейти) — це інноваційне рішення від фінської компанії. 

Гравці ринку прогнозують подальший розвиток ринку вентильованих фасадів. За їх оцінками, перспективи ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні величезні. Житловий фонд вимагає негайної термомодернізації, так як опалювати повітря на вулиці стало вкрай дорого. Споживач отримує більше інформації про проекти та технології, стає більш вимогливим при виборі рішення, яке буде оптимальним саме для нього. Чудовою можливістю отримати більше інформації про енергоефективні рішення стали спеціалізовані заходи, які регулярно відбуваються. Що стосується перспектив розвитку, то вони різноманітні та численні – завдяки команді професіоналів своєї справи в Україні та досвіду зарубіжних колег, а також високоякісним матеріалам, розробленим за найсучаснішими технологіями.

?

?