17, 18 та 19 листопада відбудеться масштабна щорічна подія від Kyivstar Business Hub - Open Talk 4 "Бізнес без меж". Поговорити про те, як розширити обрії звичних підходів до ведення бізнесу та отримати безмежні можливості для розвитку із використанням найсучасніших технологій, запрошують спікери топ-ешелону Київстар та Microsoft, зокрема:
- Олександр Комаров, президент Київстар;
- Анке ден Оден, генеральний директор регіону Центральної та Східної Європи компанії Microsoft (24 країни);
- Ян Петер де Йонг, директор Microsoft Україна;
- Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар;
- Ілля Польшаков, директор з розвитку нових напрямків бізнесу, Київстар;
- Михайло Шмєльов, директор з питань національних технологічних стратегій й політики регіону Центральної та Східної Європи компанії Microsoft (24 країни);
- Євген Кагановський, керівник проєктів у державному секторі компанії Microsoft Україна
та інші провідні експерти інновацій, яких варто почути.
Про що говоритимуть спікери?
- Доведуть, що високі технології можуть працювати для бізнесу будь-якого масштабу та напрямку діяльності: від маленької кав’ярні чи інтернет-магазину до великого промислового підприємства із підрозділами по всій країні.
- Розвінчають міфи щодо використання хмар у бізнесі. А саме:
- "хмари лише для великих компаній";
- "це дуже дорого";
- "хмари не підходять держпідприємствам та фінансовими установами";
- "немає гарантій безпеки зберігання даних, використання хмар - це ризик";
- Дадуть інструкцію, як розвиватися компаніям середнього та малого бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, мають інтернет магазин, салон послуг тощо.
- Наведуть приклади успішних компаній, які вже обрали діджитал-шлях для розвитку та отримали чудові результати.
Зареєструватися, ознайомитися з повним переліком спікерів та детальною програмою заходу можна на сайті події (оновлюється).
Переваги Open Talk 4:
- Участь у заході безкоштовна.
- Подія розбита на тематичні двогодинні сесії з 16:00 до 18:00, для кожної з яких відведено окремий день. Гості зможуть відвідати кожну сесію, не відриваючись від роботи надовго.
- Діалоговий формат зустрічі. Спікери відповідатимуть на питання гостей в контексті кожної з тем.
- Цікавий та корисний контент, топові спікери, експерти-практики та кейси реальних компаній з історіями розвитку їхнього бізнесу.