STATUS QUO

Київстар у другому кварталi 2021 року прискорив розвиток 4G та запропонував більше цифрових сервісів

Телеком-оператор Київстар зосередився на розвиткові технології 4G/LTE по всій Україні та впровадженню цифрових продуктів. Це допомогло залучити до компанії нових клієнтів, сприяло збільшенню використання послуг та позитивно вплинуло на ключові фінансові показники діяльності у у другому кварталi 2021 року.

Київстар у у другому кварталi 2021 року продовжив розвивати цифрові сервіси на базі хмарних технологій та Big Data. Серед таких - послуга Microsoft Azure Stack, хмарне рішення, яке дає можливість клієнтам швидко переводити бізнес процеси компаній у дистанційний режим роботи. У у другому кварталi 2021 року доходи від послуг на базі Big Data і хмарних рішень зросли в 4 рази в порівнянні з у другим кварталом 2020 року.

Абоненти частіше користувались системою онлайн-обслуговування "Мій Київстар", яка стала більш зручною. За рік кількість таких користувачів збільшилась на 91%.  Кількість абонентів послуги онлайн телебачення "Київстар ТБ" досягла 426 тисяч, усього за півтора року з часу запуску сервісу.
 
Кількість абонентів, які користуються мобільним інтернетом, збільшилась у у другому кварталi 2021 року на 9,2% у порівнянні з у другим кварталом 2020 року, при цьому майже 60% користуються послугами в мережі 4G. За рік кількість абонентів 4G  зросла на 32,2% до 10,3 млн. Загальна кількість абонентів мобільного зв’язку Київстар складає 25,9 млн, що на 2,1% більше ніж у 2 кв 2020.

У у другому кварталi 2021 року використання дата трафіку в розрахунку на одного абонента зросло на 23,6% до 6,2 ГБ. Тоді як використання голосового трафіку на одного абонента (MoU) зменшилось на 3,3%. Завдяки збільшенню кількості абонентів і зростанню використання цифрових послуг середній дохід в розрахунку на одного абонента (ARPU) збільшився в порівнянні з у другим кварталром 2020 року на 16,4%.

Абонентська база послуги "Домашній інтернет" збільшилась на 11,5% у порівнянні з у другим кварталом 2020 року і досягла 1,16 млн користувачів. Показник ARPU послуги "Домашній інтернет" зріс на 2,9%. Нагадаємо, що клієнти послуги "Домашній інтернет" отримують переваги користування послугами фіксованого, мобільного зв’язку і телебачення за єдиним рахунком.

Загальний дохід компанії у у другому кварталi 2021 року збільшився на 18,1%, у порівнянні з у другим кварталом 2020 року. При цьому доходи від послуги мобільної передачі даних зросли на 25,3% завдяки збільшенню кількості абонентів і росту споживання.

Капітальні витрати Київстар у першому півріччі 2021 року склали 2,539 млрд грн. Ці кошти  в основному були спрямовані на будівництво мереж 4G вздовж автодоріг та в сільській місцевості,а також покращення якості послуг. Доступ до мережі 4G Київстар наразі є на території, де живуть і працюють майже 89% громадян України. Нагадаємо, що у першому півріччі 2021 року Київстар відзначено як оператора з найвищою середньою швидкістю мобільного інтернету і найбільшим покриттям за результатами тестів Speedtest.

З метою покращити обслуговування абонентів у першому півріччі 2021 року телеком оператор здійснив IT модернізацію інформаційних систем, запровадивши нове технологічне рішення від компанії Ericsson.

У першому півріччі 2021 року Київстар перерахував до державного бюджету 4,9 млрд грн податків та інших платежів, залишаючись найбільшим платником податків серед компаній телеком-ринку України.

Ключові показники діяльності Київстар у у другому кварталi 2021року у порівнянні з у другим кварталом 2020 року

Screenshot-5