Можливість повідомити про відключення електроенергії з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнювальних запитань чат-бота. Про це повідомили у "Львівобленерго". 
 
У компанії звертають увагу на те, що наразі сервіс перебуває на етапі впровадження та вдосконалення. Фахівці "Львівобленерго" змінили та логічно систематизували меню, а також зробили діалогові кнопки більш помітними та зручними.
 
У чат-ботах користувачі можуть:

подавати показники;
отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи;
переглянути нарахування;
дистанційно замовити послуги:
коригування неправильного показника,
зміну власника рахунку,
встановлення зонного лічильника,
заміну неробочого лічильника.

У найближчому майбутньому перелік доступних послуг у чат-ботах стане ще більшим.
 
Приєднатись до сервісів «Львівобленерго» можна, відсканувавши QR-код на картинці нижче. Окрім цього, в Telegram можна знайти чат-бот, ввівши Львівобленерго у пошуковій стрічці