Триває капітальний ремонт і реконструкція великих магістральних доріг Львова. Так, з 19 червня розпочався ремонт вул. Чернівецька. Замовник робіт ЛКП «Львівавтодор», виконавець — підрядна організація ТзОВ «Вельт-Капітал». Вартість робіт 89,9 млн грн. Проектом реконструкції вулиці передбачено заміну всіх комунікацій, облаштування окремих смуг для громадського транспорту, велодоріжка, встановлення вуличних меблів та ін.

 

Як розповіла Оксана Єстеферова, директорка ЛКП «Львівавтодор», ремонтні роботи мають тривати до кінця року. Під час робіт буде замінено всі комунікації, встановлено гарні вуличні меблі, облаштувано велодоріжки. Роботи виконує ТзОВ «Вельт-Капітал». Підрядник зараз проводить демонтажні роботи і планує приступати до заміни комунікацій.

«За час робіт ми виконали обгородження будівельного майданчика та проводимо демонтажні роботи. Роботи організовані таким чином, що спочатку робимо одну частину вулиці, а по другій організовано рух транспорту. Роботи будуть розбиті на п’ять етапів, адже не можемо повністю перекрити рух транспорту до вокзалу. Зараз будемо приступати до робіт із заміни водопровідних мереж і каналізації. Потім будуть роботи із заміни всіх мереж струму, і на завершення — облаштування нового дорожнього полотна і благоустрій. Заміну мереж плануємо проводити вночі. Тоді менший потік транспорту і краща логістика", — розповів Тимофій Патрук, керівник проекту реконструкції вул. Чернівецька, представник генпідрядника — ТзОВ «Вельт-Капітал».

За інформацію ЛКП «Львівавтодор», проектом реконструкції вул. Чернівецька передбачено:

  • влаштування по центру вулиці пішохідної алеї шириною 8 м, що розташована між смугами руху громадського та загально-автомобільного транспорту, що простягається від транспортної розв’язки до пл. Двірцевої;
  • облаштування двох смуг громадського транспорту (по одній в кожному напрямку) загальною шириною 6,6 м;
  • облаштування трьох смуг руху загально-автомобільного призначення (1 в напрямку до пл. Двірцевої і 2 від вокзалу до вул. Городоцької);
  • влаштування транспортної розв’язки в одному рівні на підході до перехрестя вул. Городоцька-Коротка-Залізнична;
  • влаштування двох зупинкових платформ громадського транспорту міських автобусів в районі приміського вокзалу;
  • влаштування пішохідного тротуару вздовж МАФів, розташованих вздовж вул. Чернівецької.

Також проектом передбачається реконструкція мереж водопроводу та каналізації, влаштування пожежних гідрантів, реконструкція мереж зовнішнього освітлення, винесення кабельної каналізації за межі проїзної частини, захист існуючих електричних мереж. Також проектом передбачено комплекс заходів щодо забезпечення комфортних умов для руху пішоходів та людей з обмеженими фізичними можливостями.

«Реконструкція вул. Чернівецька буде логічним продовження пл. Двірцева, аж до вул. Городоцька. Права частина вулиці буде облаштована для проїзду громадського транспорту, а ліва частина — для приватного та таксі. Посередині між ними буде пішохідний променад. Проектант також врахував, що на вул. Чернівецька є більше навантаження на виїзд, тому вулиця буде з трьох смуг — дві на виїзд і одна на в'їзд. Також є навантаження біля вокзалу, де відбувається посадка і висадка пасажирів. Тому з цієї сторони передбачено три лінії посадки і висадки», — повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

За словами Олега Шміда, директора ЛКП «Інститут просторового розвитку», було проведено транспортне моделювання вул. Чернівецька, яке показує, що після реконструкції вулиця має добре функціонувати, без утворення заторів.

«Та потрібно пам’ятати, що маємо вирішити питання з паркінгом. Паркінг має бути або підземний, або надземний, багатоповерховий. Нагадаю, що ми починали інвестиційний конкурс для будівництва підземного паркінгу, був вже ескізний проект. Але до нас поступила інформація, що Укрзалізниця хоче змінювати свою територію. Можливо навіть сама залізниця буде будувати, чи залучати інвестора. Тому вивчаємо пропозиції залізниці", — додав Олег Шмід.