Львів і надалі розширюватиме веломережу. Мер Львова наголосив на тому, що місто попри складність ситуації через пандемію, мусить розвиватись і підтримувати тих, хто обирає рух велосипедом. Тож під час засідання виконавчого комітету міський голова запропонував продумати можливість в межах 10% від перевиконання бюджету розвитку скеровувати на розвиток велоінфраструктури МТГ.

«Ми сьогодні мали фінальне засідання виконавчого комітету. Завтра на розгляд міської ради виноситься фінальна версія бюджету розвитку. В принципі, на 99% баланс є, але кожне голосування на сесії - це певний експромт. Надіємось, що все буде гаразд.

Щодо велоінфраструктури, ми на виконкомі прийняли рішення, що 10% від перевиконання коштів бюджету розвитку ми будемо спрямовувати на розвиток велоінфраструктури міста Львова. Велоінфраструктура для нас — у пріоритеті", — прокоментував мер міста.

Зокрема, за словами заступниці міського голови Львова з питань житлового господарства Ірини Маруняк, цьогоріч місто планує працювати над будівництвом кількох великих велодоріжок. Йдеться про велосипедні шляхи на вул. Кн. Ольги — Академіка Сахарова, вул. Сяйво та просп. Чорновола. А також перший етап облаштування «зеленої лінії» між вул. Скрипника — парк Івана-Павла ІІ — вул. Хоткевича, яка дасть можливість сполучити Сихів і центр міста.

Щодо коштів, передбачених на велоінфраструктуру у бюджеті розвитку, пояснив під час засідання виконавчого комітету перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко.

«Львів, як мав чітку позицію в питання велодоріжок, так і надалі матиме. Ми будемо рухати в чотирьох керунках цьогоріч:

Перше — це вул. Княгині Ольги — вул. Сахарова. Мова йде про 1.8 млн грн.

Друге — це просп. Чорновола — 5,4 млн грн.

Також йдеться про «зелену лінію», яка фактично з'єднає Сихів. Це 4 млн грн.

І ще один дуже якісний проект, який розроблений в межах Залізничного району, — по вул. Сяйво", — сказав під час засідання виконкому Андрій Москаленко.