STATUS QUO

На вулиці Княгині Ольги відремонтували трамвайну колію

На вул. Княгині Ольги відремонтували аварійну ділянку трамвайної колії. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Впродовж минулої ночі і сьогоднішнього ранку ремонтні бригади ЛКП "Львівелектротранс" проводили роботи з ремонту аварійної ділянки трамвайної колії на вул. Княгині Ольги. Працівники підприємства працювали близько 11 годин. Під час робіт було прокладено 25 м нових залізобетонних шпал.

"Для того, щоб максимально зменшити незручності для мешканців міста, ремонтні роботи розпочалися о 22.00 вчорашнього дня, ми планували завершити їх о 06.00 сьогодні. Однак під час ремонтних робіт виникли непередбачені труднощі, через які вранці курсування деяких маршрутів було змінено, а відновлення руху в звичному режимі відбулося о 08.55. Під час ремонту на трамвайній колії було замінено 25 м дерев’яних шпал на залізобетонні за допомогою нових технологій. Зокрема, було використано СБТ — 3.3 з кріпленням КПТ-5. Над заміною шпал працівники "Львівелектротранс" працювали близько 11 годин", — повідомили в ЛКП "Львівелектротранс".


На ул. Княгини Ольги отремонтировали аварийный участок трамвайных путей. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

В течение прошлой ночи и сегодняшнего утра ремонтные бригады ЛКП "Львовэлектротранс" проводили работы по ремонту аварийного участка трамвайных путей по ул. Княгини Ольги. Работники предприятия работали около 11 часов. Во время работ была проложена 25 м новых железобетонных шпал.

"Для того, чтобы минимизировать неудобства для жителей города, ремонтные работы начались в 22.00 вчерашнего дня, мы планировали завершить их в 06.00 сегодня. Однако во время ремонтных работ возникли непредвиденные трудности, из-за которых утром курсирование некоторых маршрутов было изменено, а восстановление движения в обычном режиме произошло в 08.55. Во время ремонта на трамвайных путях были заменены 25 м деревянных шпал на железобетонные с помощью новых технологий. В частности, были использованы СБТ - 3.3 с креплением КПТ-5. Над заменой шпал работники "Львовэлектротранс" работали около 11 часов", - сообщили в ЛКП "Львовэлектротранс".