Сплачувати за доступ до контенту відтепер можна за допомогою банківської картки, а не тільки коштами з мобільного рахунку. Завдяки цьому послуга стане доступною для абонентів усіх мобільних операторів та інтернет-провайдерів України.

Як  прокоментував директор з маркетингу Київстар, Павло Даніман, "послуга Київстар ТБ - у трійці лідерів ринку завдяки якісному сервісу й великій кількості контенту. Можливість оплачувати за послугу з кредитної картки робить її більш доступною для абонентів не тільки Київстар, але й інших операторів і провайдерів". Зокрема, абоненти можуть оформити підписку на 4 пакети, вартість яких коливається від 100 до 200 гривень.

Окрім цього, на платформі з’явився контент, який можна придбати без прив’язки до будь-якого з доступних пакетів за моделлю EST/TVOD*. Першим таким фільмом став український кінохіт "Скажене весілля - 3". Digital-прем’єра стрічки на платформі є продовженням успішного прокату в кінотеатрах і вже демонструє високі показники ефективності.

Київстар ТБ продовжує експериментувати, до того ж доволі успішно. Нам важливо не лише зробити сервіс максимально user-friendly, але й надавати підписникам ексклюзивні новинки, які вони зможуть переглянути тільки на нашій платформі. З кожним місяцем їхня кількість буде збільшуватися, тож щиро віримо в успіх, - заявивПавло Рибак, керівник Київстар ТБ з боку "1+1 media". 

Навесні 2021-го на платформі Київстар ТБ з’явилося ще кілька новинок, які розповсюджуються за цією ж моделлю - EST/TVOD. Зокрема, наймасштабніший українсько-словацький серіал "Слов’яни" - історична драма про життя наших предків уVII ст. н.е., яка стала рекордсменом теледивлення на словацькому ТБ. До слова, на платформі серіал вийшов за тиждень до його телевізійної прем’єри. "Захар Беркут" - художній фільм 2019 року режисерів Ахтема Сеїтаблаєва та Джона Вінна про героїчне протистояння українців монгольській орді, а також стрічка "Ціна правди" - копродукційний фільм польської режисерки Аґнєшки Голланд про голодомор в Україні.

Нагадаємо, що Київстар ТБ - платформа онлайн-телебачення, яка надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, програм у прямому ефірі, регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Її перевагою є можливість перегляду контенту одразу з п’яти різних пристроїв - зі смартфонів, планшетів, ноутбуків, Smart TV або ТВ-тюнерів. Станом на початок квітня 2021 року платформа налічувала 262 телеканали та VOD-бібліотеку з 10 000 фільмів і серіалів тривалістю понад 50 тис. годин.

*EST (Electronicsell-through) - модель дистрибуції контенту, за якою користувач після оплати визначеної суми отримує доступ до відео без обмежень за часом чи кількістю переглядів.

**TVOD (TransactionalVideoonDemand) - модель дистрибуції контенту, за якою користувач після оплати визначеної суми отримує доступ до відео, обмежений часовим проміжком (наприклад, відео можна переглядати протягом 30 днів з моменту оплати).