STATUS QUO

У Львові розробили новий портал «Гарячої лінії» міста 1580.lviv.ua

«Гаряча лінія» Львова спільно з волонтерами-фахівцями у сфері ІТ-технологій та надання послуг протягом 6 місяців досліджували роботу служби 1580 та сервісів комунікації Львівської міської ради з мешканцями. Відтак, розробили і впровадили в роботу оновлений портал https://1580.lviv.ua/ з новими можливостями і простотою в користуванні.

 

«Було проведено понад 80 онлайн-інтерв'ю з активними мешканцями та користувачами електронних послуг «Гарячої лінії», зібрано побажання мешканців щодо підвищення ефективності роботи сервісів 1580, збільшення зручності в користуванні та способів спрощення подання звернень до служб міста. Тому було розроблено комунікаційну стратегію для розвитку сервісів 1580 та представлено прототип порталу 1580. Не витрачаючи зайвих ресурсів на розробку додаткових інструментів комунікації з мешканцями, аналітична група запропонувала нам змінити концепцію, дизайн та функціонал порталу, оптимізувати його «під користувачів» та, одночасно, покращити якість опрацювання звернень на «Гарячу лінію» міста", — повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР і наголосили, що це — портал участі: усі мешканці можуть долучатись до змін у місті.

Тож, враховуючи побажання мешканців Львова, на порталі 1580.lviv.ua відтепер:

  • більше інформації про роботу «Гарячої лінії» та служб міста;
  • спрощена швидка реєстрація звернення;
  • можлива подача звернення без додаткової реєстрації нового користувача;
  • реєстрація звернень через різні канали комунікації та профілі мешканця у Google та Facebook;
  • онлайн відстеження виконання звернення;
  • рейтинги та важливі цифри роботи служб міста;
  • нові опції для служб міста: додатковий модуль для максимально оперативного опрацювання інформації та контролю якості робіт;
  • оптимізована адаптивна мобільна версія порталу для смартфонів.

Команда 1580 запрошує мешканців до співпраці та користування сервісами порталу 1580 задля покращення благоустрою міста.