Під час зустрічі із представниками та консультантами Міжнародної фінансової корпорації (IFC), мер міста Андрій Садовий озвучив позицію Львова щодо концесії міського аеропорту. Зокрема, він наголосив на важливості збереження летовища у власності громади міста, як стратегічно важливого об’єкта для держави.

«Це найбільша безглуздість з боку держави за теперішніх умов передавати аеропорт у концесію. Ми не знаємо жодного аеропорту в Україні, приріст якого становив би 40%. Це стратегічний об’єкт для розвитку держави. Тим паче, враховуючи те, що ми знаходимось у стані війни. Першим рішенням, яке я прийняв, коли починав працювати тут міським головою, був не ремонт доріг і не водопостачання. Першим моїм рішенням і поштовхом до розвитку було замовлення концепції розвитку аеропорту. І, маючи цю концепцію, я переконав міністра передати його місту у комунальну власність. Я дуже гордий, що львівський аеропорт показує сьогодні найліпший результат. Нам потрібно зберегти його всіма силами. Є аеропорт — є місто. Немає аеропорту — немає міста. Адже він приносить великі кошти, які інвестуються у Львів. Як зробити ще кращу динаміку? Разом. Ми відкриті до пропозицій щодо того, як задіяти потенціал міста, держави, знайти стратегічного партнера. Проте, так просто передати летовище у концесію — вкрай небезпечно", — зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Зазначимо, торік було відкрито 9 рейсів, з них 7 напрямків є новими. Загалом наш аеропорт співпрацює з 21 авіакомпанію, які виконують польоти у 50 напрямках.

Зараз аеропорт Львів посідає третю позицію за пасажиропотоком в Україні після двох столичних аеропортів: Бориспіль (13,7 млн) та Жуляни (2,2 млн), значно випереджаючи Одесу (1 млн у серпні) та Харків (1,1 млн).

Приріст пасажиропотоку, порівняно з 2018 роком, становить близько 40%.