До кінця листопада гості і мешканці міста вже зможуть під’їхати трамваєм фактично до входу у вокзал. Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий, інформує прес-служба Львівської міської ради.

Як зазначають у мерії, реконструкція пл. Двірцевої виконується згідно з графіком. Ремонтні роботи проводять на території, де пролягає трамвайна колія. Вже замінили водогони, каналізацію, й забрали всі "повітряні" дроти. Зараз укладають плити під трамвайну колію та облаштовують платформи для висадки і посадки пасажирів трамваїв. До кінця року заплановано відновити рух трамваїв до Головного вокзалу.

"Зараз в роботі також є проект реконструкції вул. Чернівецької. Як ви знаєте, в минулому році ми зробили повністю трамвайну колію, а саму дорогу зараз робить наш інститут. Тому, можливо, спробуємо зробити одну частину вул. Чернівецької. Чому одну — тому що наступного року ще треба робити паркінг. Для того, щоб будувати паркінг, має заїжджати важка техніка. Ми не хотіли би зробити роботу, а щоб потім вона була знищена. Тому: площа, нормальний під’їзд трамваями, одна полоса вул. Чернівецької, стоянка для громадського транспорту, для автобусів, і також тут зможуть паркуватись автобуси, які будуть робити міжнародне сполучення. Ну, і плюс має бути фонтан", — прокоментував хід робіт міський голова Львова Андрій Садовий.

За інформацією ЛКП "Львівавтодор", станом на 6 серпня на пл. Двірцевій:

  • демонтовано бруківку — 5655,8 м2 (об'єм демонтованої бруківки — 811,6 м3);
  • замощено вздовж будівлі залізничного вокзалу гранітною плиткою ділянку на площі 2420 м2;
  • змонтовано 136 плит трамвайних колій марки ПКП, загальною довжиною 336 м;
  • завершується демонтаж старої трамвайної колії та вже прокладено нову трамвайну колію на ділянці 137 м з кріпленням до плит ПКП;
  • замощено трамвайну колію бруківкою на площі 110 м2;
  • завершено роботи із влаштування каналізаційного колектора;
  • прокладено нову телефонну каналізацію зв’язку та тривають роботи із перекладання кабелів зв’язку;
  • прокладено новий водопровід, діаметром 280 мм, на ділянці 558 м, і діаметром 110 мм на відстань 119 м.

Також завершується влаштування третьої з чотирьох платформ для висадки і посадки пасажирів трамваїв. Змонтовано фундамент та каркас диспетчерського пункту, змонтовано 2 павільйони для пасажирів на платформі № 1, та виконують роботи з влаштування монолітної залізо-бетонної камери керування фонтаном; завершують роботи із прокладення футлярів та фундаментів під опори освітлення площі.


До конца ноября гости и жители города уже смогут подъехать трамваем фактически до входа в вокзал. Об этом сообщил городской голова Львова Андрей Садовый, передает пресс-служба Львовского городского совета.

Как отмечают в мэрии, реконструкция пл. Дворцовой выполняется согласно графику. Ремонтные работы проводят на территории, где проходит трамвайная колея. Уже заменили водопровод, канализацию, и забрали все "воздушные" провода. Сейчас укладывают плиты под трамвайные пути и обустраивают платформы для высадки и посадки пассажиров трамваев. До конца года запланировано восстановить движение трамваев к Главному вокзалу.

"Сейчас в работе также проект реконструкции ул. Черновицкой. Как вы знаете, в прошлом году мы сделали полностью трамвайные пути, а саму дорогу сейчас делает наш институт. Поэтому, возможно, попробуем сделать одну часть ул. Черновицкой. Почему одну - потому что в следующем году еще надо делать паркинг. Для того, чтобы строить паркинг, должна заезжать тяжелая техника. Мы не хотели бы сделать работу, чтобы потом она была уничтожена. Поэтому: площадь, нормальный подъезд трамваями, одна полоса ул. Черновицкой, стоянка для общественного транспорта, для автобусов, также здесь смогут парковаться автобусы, которые будут делать международное сообщение. Ну, и плюс должен быть фонтан", - прокомментировал ход работ городской голова Львова Андрей Садовый.

По информации ЛКП "Львовавтодор", по состоянию на 6 августа на пл. Дворцовой:

  • демонтировано мостовую - 5655,8 м2 (объем демонтированной брусчатки - 811,6 м3)
  • замощен вдоль здания железнодорожного вокзала гранитной плиткой участок на площади 2420 м2;
  • смонтировано 136 плит трамвайных путей марки ПКП, общей длиной 336 м;
  • завершается демонтаж старой трамвайной колеи и уже проложены новые трамвайные пути на участке 137 м с креплением к плитам ПКП;
  • замощена трамвайная колея мостовой на площади 110 м2;
  • завершены работы по устройству канализационного коллектора;
  • проложена новая телефонная канализация связи и продолжаются работы по перекладке кабелей связи;
  • проложен новый водопровод диаметром 280 мм, на участке 558 м, и диаметром 110 мм на расстояние 119 м.

Также завершается устройство третьей из четырех платформ для высадки и посадки пассажиров трамваев. Смонтирован фундамент и каркас диспетчерского пункта, смонтировано 2 павильона для пассажиров на платформе № 1, и выполняют работы по устройству монолитной железо-бетонной камеры управления фонтаном; завершают работы по прокладке футляров и фундаментов под опоры освещения площади.