STATUS QUO

Львів пропонує на рівні держави запровадити різні механізми підтримки місцевих виробників

Львів пропонує на рівні уряду прийняти програми підтримки українського виробника, зокрема, у частині захисних тарифів, а також дешевих кредитних ресурсів. Це дозволить місцевим виробникам бути конкурентними на міжнародних тендерах. Відтак, Львів не буде акцептовувати тендер щодо закупівлі 100 автобусів, у якому перемагає білоруських виробник. Таку позицію озвучив Андрій Садовий.

«Львів не буде робити акцепт щодо закупівлі білоруських автобусів. Ми маємо чітке переконання, що ця ситуація, яка сьогодні є у світі та в Україні, має кардинально все змінити. Якщо ми сьогодні в нашій державі потребуємо 30 тис одиниць громадського транспорту, ми повинні робити все можливе, щоб випускати його тут, в Україні. Але треба, щоб український уряд ввів захисні тарифи, так зване, мито, щоб ми підтримали українського виробника, щоб український виробник мав доступ до дешевих кредитних ресурсів - не під 18% річних, а під 1% річних, як це мають виробники громадського транспорту в Польщі, Китаї, Туреччині. Це виклик перед нами: або ми дамо роботу для десятків-тисяч людей і дамо податків на мільярди гривень, або це піде все за кордон – і гроші наші, і люди туди поїдуть.

Тому ми тендер не акцептуємо. Ми будемо оголошувати новий тендер. Я хочу вірити, що буде розуміння Європейського інвестиційного банку, що за цей час український уряд прийме відповідні рішення, щоб ми тут могли на 100% виконувати програму зі забезпечення українських міст громадським транспортом», - зазначив мер міста Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, Львів, за фінансової підтримки Європейського інвестиційного банку, має намір придбати 100 дванадцятиметрових низькопідлогових автобусів.