Зібрати разом постійних користувачів та розширити коло потенційних покупців. Це складне завдання для будь-якого магазину, особливо якщо він працює у дуже конкурентній ніші. Мова про магазини з продажу продуктів харчування та дрібної і складної електроніки для побуту. Або у ніші кав’ярень, кондитерських чи магазинів з реалізації дрібниць для побуту.

В таких нішах бізнесу важливо створити позитивний імідж магазину, надати максимум переваг саме для конкретних споживачів. Такий напрямок діяльності маркету реальний, якщо всі операції з реалізації товарів бере на себе автоматизована система продажів.

Разом із якісною підготовкою та мотивацією персоналу, такі дії менеджменту допоможуть отримати більший прибуток і впевнено почувати себе навіть у найскладніші економічні часи. Саме на це і спрямована автоматизація торгівлі і створення найзручніших умов для придбання товарів покупцями.

Автоматизація роботи магазинів та реалізації товарів у кафе

Автоматизовані рішення для магазинної торгівлі та роботи закладів харчування мають декілька особливостей. Саме їх варто знати тим підприємцям, які вирішили розпочати реалізацію такої системи обліку та продажу товарів. Варто вказати, що всі нові системи автоматизації умовно поділяються на дві великі категорії:

  • POS-системи для продажу товарів у магазинах, невеликих кав’ярнях чи точках продажу;

  • автоматизовані системи для роботи у кафе, ресторанах чи інших закладах харчування.

Головна відмінність готових комплексів — спрямування їх роботи. Автоматизовані системи для роботи у закладах харчування мають більшу витривалість та посилений захист від підвищених температур чи агресивного середовища. А також спеціальні застосунки та гаджети для контролю виконання замовлень між офіціантами, кухарями та адміністратором. Такі готові комплекси можуть працювати із мінімальним набором устаткування.

Магазинна торгівля: швидкість і продуктивність

Характерна риса комплексів для обслуговування автоматизованих продажів у магазинах — висока продуктивність. Це і швидкість друку чека, і опрацювання інформації, і її зчитування та запис у базу даних. В таких комплексах зазвичай використовують чутливі та швидкісні сенсорні термінали і спеціалізоване програмне забезпечення. Воно враховує систему знижок, строк випуску продукції, особливості реалізації, ціну, яка може мати залежність від зовнішніх ознак товарів — колір, смак, форма і таке інше.

Головна мета автоматизації — прискорити роботу магазину або закладу харчування, надати якісні послуги клієнту і створити умови для розвитку, масштабування бізнесу.