турист, туроператор, суд, отель, испанияМешканець Львівської області, якого поселили у дешевий готель, відсудив у туроператора 70 тисяч гривень. Про це повідомляє ZAXID.NET

За поселення у дешевшому іспанському готелі мешканець Сокаля відсудив у туроператора 70,1 тис. грн. Як вказано у рішенні Сокальського райсуду Львівської області, чоловік дізнався про зміну готелю лише після прибуття до Барселони, через що вимушено погодився на гірший варіант. Оскільки туроператор не реагував на скарги, то після прибуття чоловік подав позов з вимогою компенсувати витрати на відпочинок.

У судових матеріалах вказано, що договір із туроператором Join Up! мешканець Сокаля підписав у липні 2017 року. Цей договір передбачав авіапереліт у Барселону і назад, страхування, трансфер та 11-денне проживання в чотиризірковому готелі Aqua Hotel Onabrava. Втім, після прильоту до Барселони виявилося, що чоловіка з донькою поселили в іншому готелі – Aqua Hotel Promenade. Під час судового засідання позивач заявив, що зміну готелю із ним ніхто не обговорював, тож це виявилося для нього несподіванкою.

"У готельному номері замість ліжок були розкладушки з брудними матрацами та постільною білизною, зі стелі сипалось, на стелі та стінах були вбиті комахи, стіни потріскані, меблі поламані, кондиціонер відсутній, балкон в аварійному стані. Крім того під вікном були дорога та залізнична колія", – заявив під час судового засідання мешканець Сокаля.

Чоловік також додав, що під час відпочинку неодноразово вимагав у туроператора негайно повернути його з донькою назад в Україну, однак всі звернення були безрезультатними. Повернувшись з Іспанії, він подав турагенту скаргу, вимагаючи відшкодувати різницю між цінами готельних номерів, однак туроператор відмовився це робити.

Під час судового засідання представник туроператора підтвердив, що туриста з Сокаля поселили в іншому готелі, ніж було передбачено договором, однак заявив, що цей факт "не може бути підставою для задоволення вимог про відшкодування матеріальної та моральної шкоди". Юристи туристичної компанії також додали, що вартість проживання в обидвох готелях є однаковою, тому можна вважати, що мешканцю Сокаля просто запропонували альтернативний варіант. Водночас поселити його в замовленому готелі не було можливості, оскільки всі номери в ньому вже були зайняті.

Втім, у судових матеріалах вказано, що адвокатам туриста вдалося отримати підтвердження того, що вартість номерів у наданому для відпочинку готелі насправді є на 65 доларів нижчою, ніж у наперед оплаченому готелі. Оскільки ж туроператор не надав інформації про вартість проживання інших туристів у цих двох готелях, суд вирішив задовольнити позов сокальчанина. При цьому суддя зобов'язав туроператора компенсувати не різницю між вартістю номерів, а повністю сплачену суму за проживання в готелі. У самому рішенні така логіка пояснюється просто: чоловік замовив і оплатив послугу – проживання у конкретному готелі, але цю послугу йому не надали, тому й мають повернути оплату.

Окрім сплачених за готель 54,1 тис. грн мешканцю Сокаля мають сплатити ще 10 тис. моральної компенсації та витрачені на адвокатів 6 тис. грн. Водночас рішення суду ще не набрало законної сили і юристи туроператора ще можуть подати апеляцію.

Додамо, що на Booking.com обидва готелі зараз мають однакові оцінки у 8,8 балів із 10.


Житель Львовской области, которого поселили в дешевый отель, отсудил у туроператора 70000 гривен. Об этом сообщает ZAXID.NET

За поселение в дешевом испанском отеле житель Сокаля отсудил у туроператора 70,1 тыс. Грн. Как указано в решении Сокольского райсуда Львовской области, мужчина узнал об изменении отеля только по прибытии в Барселону, из-за чего вынужденно согласился на худший вариант. Поскольку туроператор не реагировал на жалобы, то по прибытии мужчина подал иск с требованием компенсировать расходы на отдых.

В судебных материалах указано, что договор с туроператором Join Up! житель Сокаля подписал в июле 2017 года. Этот договор предусматривал авиаперелет в Барселону и обратно, страхование, трансфер и 11-дневное проживание в четырехзвездочном отеле Aqua Hotel Onabrava. Впрочем, по прилету в Барселону оказалось, что мужчины с дочерью поселили в другом отеле - Aqua Hotel Promenade. Во время судебного заседания истец заявил, что изменение отеля с ним никто не обсуждал, поэтому это оказалось для него неожиданностью.

"В гостиничном номере вместо кроватей были раскладушки с грязными матрасами и постельным бельем, с потолка сыпались, на потолке и стенах были убиты насекомые, стены потрескавшиеся, мебель поломанные, кондиционер отсутствует, балкон в аварийном состоянии. Кроме того под окном были дороги и железнодорожная колея ", - заявил во время судебного заседания житель Сокаля.

Мужчина также добавил, что во время отдыха неоднократно требовал у туроператора немедленно вернуть его дочери обратно в Украину, однако все обращения были безрезультатными. Вернувшись из Испании, он подал турагенту жалобу, требуя возместить разницу между ценами гостиничных номеров, однако туроператор отказался это делать.

Во время судебного заседания представитель туроператора подтвердил, что туриста из Сокаля поселили в другом отеле, чем было предусмотрено договором, однако заявил, что этот факт "не может быть основанием для удовлетворения требований о возмещении материального и морального вреда". Юристы туристической компании также добавили, что стоимость проживания в обоих отелях одинакова, поэтому можно считать, что жителю Сокаля просто предложили альтернативный вариант. В то же время поселить его в заказанном отеле не было возможности, так как все номера в нем уже были заняты.

Впрочем, в судебных материалах указано, что адвокатам туриста удалось получить подтверждение того, что стоимость номеров в предоставленном для отдыха отели на самом деле на 65 долларов ниже, чем в заранее оплаченном отеле. Поскольку туроператор не предоставил информации о стоимости проживания других туристов в этих двух гостиницах, суд решил удовлетворить иск сокальчанина. При этом судья обязал туроператора компенсируют не разницу между стоимостью номеров, а полностью уплаченную сумму за проживание в гостинице. В самом решении такая логика объясняется просто: человек заказал и оплатил услугу - проживание в конкретном отеле, но эту услугу ему не предоставили, поэтому и должны вернуть оплату.

Кроме уплаченных за гостиницу 54,1 тыс. Грн жителю Сокаля должны заплатить еще 10 тыс. Моральной компенсации и потраченные на адвокатов 6 тыс. Грн. В то же время решение суда еще не вступило в законную силу и юристы туроператора еще могут подать апелляцию.