электрички, убыток, Андрей РязанцевМісцева влада має визначитися щодо утримання збиткових залізничних напрямків або погодитися з їх закриттям. Про це зазначив директор з економіки та фінансів ПАТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев, повідомляє Залізничний інформаційний портал

За словами Андрія Рязанцева, 63 % малодіяльних дільниць згенерували в минулому році збиток майже в 10 млрд грн. Причому такі об’єкти розташовані по всій території України. Найбільше їх у регіональній філії "Львівська залізниця", найменше — на Придніпровській залізниці. До речі, понад 60 % малодіяльних станцій, які згенерували майже 500 млн грн від’ємного фінансового результату, розташовані саме на збиткових дільницях. Крім того, по 93 дільницях, або 16,7 %, вантажний рух відсутній (у 2017 р. кількість таких дільниць становила 157, або 26,3 %).

"Сьогодні саме час сідати за стіл перемов із урядовцями, місцевими громадами, бізнесом й шукати дієві інструменти співфінансування утримання збиткової залізничної інфраструктури, бо наявний стан речей тривати довго не зможе. Ресурси, отримані в спадок з радянських часів, вичерпуються, а Угода про асоціацію з ЄС вимагає нових підходів у сфері організації залізничних перевезень. Тому Укрзалізниця запрошує до відвертого діалогу і закликає місцеву владу чітко визначитися: чи брати участь у фінансуванні збиткових напрямків, чи усвідомити невідворотність їх закриття", - наголосив він.


Местная власть должна определиться по содержанию убыточных железнодорожных направлений или согласиться с их закрытием. Об этом заявил директор по экономике и финансам ОАО "Укрзализныця" Андрей Рязанцев, сообщает Железнодорожный информационный портал

По словам Андрея Рязанцева, 63% малодеятельных участков сгенерировали в прошлом году убыток почти в 10 млрд грн. Причем такие объекты расположены по всей территории Украины. Больше всего их в региональном филиале "Львовская железная дорога", меньше всего - на Приднепровской железной дороге. Кстати, более 60% малодеятельных станций, которые сгенерировали почти 500 млн грн. отрицательного финансового результата, расположены именно на убыточных участках. Кроме того, по 93 участкам, или 16,7%, грузовое движение отсутствует (в 2017 количество таких участков составляло 157, или 26,3%).

"Сегодня самое время садиться за стол переговоров с чиновниками, местными общинами, бизнесом и искать действенные инструменты софинансирования содержания убыточной железнодорожной инфраструктуры, так как существующее положение вещей продолжаться долго не сможет. Ресурсы, полученные в наследство с советских времен, исчерпываются, а Соглашение об ассоциации с ЕС требует новых подходов в сфере организации железнодорожных перевозок. Поэтому Укрзализныця приглашает к откровенному диалогу и призывает местные власти четко определиться: принимать участие в финансировании убыточных направлений, или осознать неотвратимость их закрытия", - подчеркнул он.