перевозчик, маршрут, автобусПісля конкурсу перевізників випуск автобусів на маршрути зріс майже вдвічі. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Як повідомили в управлінні транспорту Львівської міської ради, після проведення конкурсу на визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування випуск машин на рейси зріс майже вдвічі.

"На конкурсі визначили перевізників на 42 маршрутах. Переможцями стали всі ті самі компанії, які працювали у Львові досі — комунальне "АТП № 1" та приватні "АТП-14 630", "Міра і К", "Фіакр-Львів", "Успіх БМ". Однак завдяки конкурсу з ними уклали постійні договори з жорсткими вимогами до випусків автобусів на маршрути та виконання рейсів. На ще 12 маршрутів не подався жоден перевізник. З цього можна зробити висновок, що нові компанії та перевізники з інших міст не готові працювати в тих умовах, які є зараз. Зокрема це велика кількість пільгових категорій пасажирів, яким держава надала право безкоштовного проїзду, але не передбачила в бюджеті коштів на компенсацію цих пільг".

В.о. начальника управління транспорту Олег Партика

За даними управління транспорту, до конкурсу "АТП-1" було єдиним перевізником, який забезпечував необхідну кількість автобусів на маршрутах — понад 90%. Приватні перевізники до конкурсу випускали на маршрути 40−45% автобусів від паспортної кількості. Після проведення конкурсу відсоток випусків на маршрути у приватних перевізників зріс вдвічі, адже, щоб забезпечити необхідну кількість автобусів, відповідно до умов договору, перевізник зобов’язаний випускати більше 80% від паспортної кількості маршруту, інакше управління транспорту може накладати штрафи на перевізника.

Таких цифр підприємствам вдалося досягнути, забравши автобуси з маршрутів, на яких вони працюють за тимчасовими договорами. Наприклад, повністю зняли всі автобуси з маршруту № 19. Тому достатньої кількості автобусів для забезпечення роботи маршрутів і за постійними, і за тимчасовими договорами приватні перевізники не мають.

Водночас випустити зараз автобуси комунального "АТП-1" на ці маршрути є неможливим, оскільки підприємство ще не отримало всі придбані в лізинг автобуси. Крім того, на нові автобуси бракує водіїв, яких "АТП-1" активно залучає.

З огляду на таку ситуацію, управління транспорту ЛМР дозволило приватним перевізникам терміном на 3 місяці скоротити випуск на маршрутах за постійними договорами, аби вони могли забезпечити роботу маршрутів, на які укладені тимчасові договори. За цей час "АТП-1" отримає необхідну кількість автобусів, щоб збільшити кількість транспортних засобів на постійних та тимчасових договорах.

Загалом, за інформацією Олега Партики, на ці маршрути, які поки не мають постійних перевізників, потрібно 75 автобусів. Це маршрути № 18, 19, 36, 37, 40, 48, 50.

За його словами, додатки з відображенням транспорту поки працюють не коректно (деякі автобуси можуть не відображатися), бо після конкурсу на більшості маршрутів змінилися графіки, які наразі вносяться в систему. Тому управління транспорту веде статистику в напівручному режимі спільно з ЛКП "Львівавтодор", які надають послуги диспетчеризації.


После конкурса перевозчиков выпуск автобусов на маршруты вырос почти вдвое. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Как сообщили в управлении транспорта Львовского городского совета, после проведения конкурса на определение перевозчиков на автобусных маршрутах общего пользования выпуск машин на рейсы вырос почти вдвое.

"На конкурсе определили перевозчиков на 42 маршрутах. Победителями стали все те же компании, которые работали во Львове до сих пор – коммунальное "АТП № 1" и частные "АТП-14630", "Мера и К", "Фиакр-Львов", "Успех БМ". Однако благодаря конкурсу с ними заключили постоянные договоры с жесткими требованиями к выпускам автобусов на маршруты и выполнения рейсов. На еще 12 маршрутов не пошел ни один перевозчик. Из этого можно сделать вывод, что новые компании и перевозчики из других городов не готовы работать в тех условиях, которые есть сейчас. В частности это большое количество льготных категорий и пассажиров, которым государство предоставило право бесплатного проезда, но не предусмотрело в бюджете средств на компенсацию этих льгот".

И.о. начальника управления транспорта Олег Партика

По данным управления транспорта, на конкурс "АТП-1" был единственным перевозчиком, который обеспечивал необходимое количество автобусов на маршрутах - более 90%. Частные перевозчики к конкурсу выпускали на маршруты 40-45% автобусов от паспортного количества. После проведения конкурса процент выпусков на маршруты у частных перевозчиков вырос вдвое, ведь, чтобы обеспечить необходимое количество автобусов, согласно условиям договора, перевозчик обязан выпускать более 80% от паспортного количества маршрута, иначе управление транспорта может налагать штрафы на перевозчика.

Таких цифр предприятиям удалось достичь, забрав автобусы с маршрутов, на которых они работают по временным договорам. Например, полностью сняли все автобусы с маршрута № 19. Поэтому достаточного количества автобусов для обеспечения работы маршрутов и по постоянным, и по временным договорам частные перевозчики не имеют.

В то же время выпустить сейчас автобусы коммунального "АТП-1" на эти маршруты невозможно, поскольку предприятие еще не получило все приобретенные в лизинг автобусы. Кроме того, на новые автобусы не хватает водителей, которых "АТП-1" активно привлекает.

Учитывая такую ​​ситуацию, управление транспорта горсовета позволило частным перевозчикам сроком на 3 месяца сократить выпуск на маршрутах по постоянным договорам, чтобы они могли обеспечить работу маршрутов, на которые заключены временные договоры. За это время "АТП-1" получит необходимое количество автобусов, чтобы увеличить количество транспортных средств на постоянных и временных договорах.

Всего, по информации Олега Партыки, на эти маршруты, которые пока не имеют постоянных перевозчиков, нужно 75 автобусов. Это маршруты № 18, 19, 36, 37, 40, 48, 50.

По его словам, приложения с отображением транспорта пока работают не корректно (некоторые автобусы могут не отображаться), потому что после конкурса на большинстве маршрутов изменились графики, которые сейчас вносятся в систему. Поэтому управление транспорта ведет статистику в полуручном режиме совместно с ЛКП "Львовавтодор", которые предоставляют услуги диспетчеризации.