В Єдиній системі місцевих петицій зареєстрована
Автор петиції Лев Пріндин пропонує встановити чіткий контроль за пасажирообігом шляхом впровадження способу оплати за проїзд, за якого водії будуть позбавлені прямих грошових відносин з пасажирами.
"Це дозволить виключити факт несанкціонованого привласнення виручки як водіями, так і автоперевізниками, покращити якість послуг (за словами автоперевізників вони ледь не животіють з такими цінами на проїзд), обгрунтовано піднімати плату за проїзд. Для пасажирів пільгових категорій буде передбачено пільговий квиток, що також внесе розуміння про обсяг пільгових пасажироперевезень в місті".
Цитата з петиції
За його словами, такий метод можна запозичити в польських колег, де в маршрутках, кіосках, зупинках в спецавтоматах можна придбати такий квиток, а потім безпосередньо в маршрутці його закасувати (цифрові, а не механічні компостери). Контроль проводиться шляхом роботи таємного контролера. Можна також встановити касові апарати та камери в маршрутках, однак цей спосіб, на його думку, менш надійний.
Шлях вирішення даного питання, включно з розроблення плану пропонується він просить винести на відкрите громадське обговорення.
В Единой системе местных петиций зарегистрирована
Автор петиции Лев Приндин предлагает установить четкий контроль по пассажирообороту путем внедрения способа оплаты за проезд, при котором водители будут лишены прямых денежных отношений с пассажирами.
"Это позволит исключить факт несанкционированного присвоения выручки как водителями, так и автоперевозчиками, улучшить качество услуг (по словам автоперевозчиков они едва не прозябают с такими ценами на проезд), обоснованно поднимать плату за проезд. Для пассажиров льготных категорий будет предусмотрен льготный билет, также внесет понимание об объеме льготных пассажироперевозок в городе".
Цитата из петиции
По его словам, такой метод можно позаимствовать у польских коллег, где в маршрутках, киосках, остановках в спецавтомата можно приобрести такой билет, а затем непосредственно в маршрутке его компостировать (цифровые, а не механические компостеры). Контроль проводится путем работы тайного контроллера. Можно также установить кассовые аппараты и камеры в маршрутках, однако этот способ, по его мнению, менее надежен.
Способ решения данного вопроса, включая разработку плана предлагается он просит вынести на открытое общественное обсуждение.