Сучасний бізнес без якісної реклами собі не представити. А що роблять ті, хто працюють в Інтернеті? Їм часто потрібна контекстна реклама в google, наприклад. Давайте розберімося із тим, що означає цей термін.

Мова йде про показ повідомлення, що має рекламний характер. Побачити його можна на тематичних сайтах, в соціальних мережах, наприклад, у Facebook. Також не будемо забувати про YouTube-видачу. Подібну рекламу користувачі Інтернету побачать й в пошуку Гугл.

Спеціалісти, що мають великий досвід, зможуть знайти саме вашу аудиторію. І як раз їй вони запропонують те, чим вона цікавиться. Клієнти зможуть побачити рекламу на таких пристроях:

  • смартфонах
  • персональних комп’ютерах
  • ноутбуках

Такий метод реклами й швидким, дійсно ефективним у Мережі. Контекстна реклама працює вже через декілька хвилин із моменту її розміщення. А це означає, що підприємець може розраховувати на прибуток.

Чому саме такий різновид реклами дуже часто вибирають інтернет-підприємці? Бо вона є ненав’язливою для потенційних клієнтів. Але треба, щоб налаштування взяли на себе професіонали, які мають чималий досвід. Вони також знають все про ведення такої реклами. Тільки у цьому випадку можна розраховувати на прибутковість.

Різновиди такої реклами

Контекстна реклама може бути як пошуковою, так і тематичною. У другому випадку вона буде представлена на конкретній сторінці веб-сайту, які увійшли до Партнерського мережного рекламного продукту, але усе залежить від запитів користувачів.

Контекстна реклама є дійсно ефективною, а ціна на неї нижча серед інших різновидів рекламних продуктів. Подається вона шляхом декотрих технологій, серед яких треба виділити ремаркетинг, наприклад, або контекстній таргетинг.

Пошукова контекстна реклама буде передана як відповідь на конкретній пошуковий запит. Наприклад, через Google Ads. В деяких випадках видається на веб-сайтах (мова йде про вертикальний пошук). Так буває, якщо запит користувача повністю збігся із «ключами».

А які є плюси у такої реклами?

Подання контекстної реклами має перед собою декілька цілей. Наприклад, підприємці бажають збільшити кількість продажів та трафік. У деяких випадках треба просто провести конкретну рекламну акцію. Не виникне проблем із виведенням на ринок нової послуги чи конкретного продукту. Та є люди дізнаються більше про конкретний бренд.

Спеціалісти із немалим досвідом підкажуть більше про ціну такого різновиду реклами.

Інформація надана з сайту компанії Uaateam, яка займається налаштуванням контекстної реклами.