Торгова вітрина — це перше, на що звертає увагу клієнт. Це як вишня на торті, як усмішка менеджера McDonald's. Тому, важливо правильно вибрати торгові вітрини, якщо ви збираєтеся почати успішний торговий бізнес. А в цьому вамдопоможе сервіс ТоргОборуд!

Плюси торгових вітрин

По суті своїй торгові прилавки — це нічого іншого, як звичайні полки, де ви можете розмістити свій товар так, щоб клієнт міг переглянути його і познайомитися з представленими асортиментом. Так чому ж вам так потрібно та вітрина?

• По-перше, відвідувачі зможуть бачити відразу чи є у вас те, що їм потрібно. Щоб не перепитувати мільйон разів про наявність товару і щоб вам тисячі разів не прийшлось відповіли те ж саме — ось що дає вітрина..

• По-друге, прилавки є гарним способом привернути увагу споживача. Красиві, яскраві і стильні вітрини допоможуть спокусити відвідувачів, змусять їх зайти «просто подивитися», де компетентний продавець вже зможе продати товар. Наприклад, якщо ви продаєте одяг, ви можете стильно одягнути манекенів, якщо це продовольство, ви можете помістити продукти у вигляді критого столу і так далі.

• По-третє, торгові вітрини є зручним способом зберігання товарів. Крім того, що ви показуєте продукти клієнтам, ви надаєте собі місце для зберігання. Таким чином, є вітрини з морозильними камерами, з охолоджуючим ефектом, а є звичайні полички — в залежності від типу продукції, що продається, ви можете вибрати вітриру, яка підійде саме вам.

Звичайно, відсутність вітрири не дає вам можливість показати товари в кращому світлі, показати покупцеві, що у вас є. Тобто ви втрачаєте шанс заманити клієнта з вулиці.

Вибрати вітриру: нюанси

Звичайно, для різних видів продукції потрібні різні прилавки. Для м'яса і риби, наприклад, вам знадобляться спеціальні холодильники зі склом. А для побутової техніки або одягу можна обійтися звичайними стелажами за склом, проте набагато більших розмірів.

Отже, вибираючи торговельні вітрини, заерніть увагу на:

  • Продукт. Як уже згадувалося вище, важливо вибрати вітрину для продукту, який ви збираєтеся продавати. Адже умови зберігання, які ви повинні створити, і, отже, вибір лічильника апріорі залежить від нього.
  • Обсяги продажу. Таким чином, для невеликого магазину на зупинці вам буде потрібен невеликий лічильник. А для великого супермаркету знадобиться набагато більший агрегат, та й не один!
  • Якість. Будь-який стеллаж повинен бути якісним, з хорошого матеріалу, з міцним склом, надійною системою охолодження (якщо вона є) і так далі. Такі моменти дуже важливі для уточнення відразу, просто щоб потім не прийшлося 300 разів на місяць щось ремонтувати.
  • Розміри приміщення. Погодьтеся, одна річ, якщо у вас просторий магазин, де можна легко розмістити кілька вітрин, не втручаючись у потік покупців і не створюючи незручності. І зовсім інша, якщо вам потрібен тільки маленький острівець в середині торгового центру! Відповідно, вітрини необхідно підібрати різні. В ідеалі, зробити заміри і розрахувати, який розмір вітрини буде актуальним для вас: щоб помістилася, щоб не заважала іншому торгівельному обладнанню, щоб був легкий доступ у продавця і, звичайно, щоб клієнт без проблем мін огоянути вітрину і дослідити асортимент.