У кожної сім'ї завжди є знайомий лікар, який допоможе порадою або надасть допомогу в екстреному випадку. Зареєстрована та підписана декларація з лікарем дає можливість офіційно отримувати медичні послуги сімейного лікаря. Подібний документ гарантує кожному українцю безкоштовне отримання певних послуг в сфері медицини, так як за ним закріплена конкретна сума грошей, що надходить з бюджету держави. Кошти розподіляються між медичним працівником, які отримують заробітну плату і оснащенням лікувального закладу, а також на підвищення рівня медичного сервісу.

Як правильно вибирати сімейного фахівця

Договір на обслуговування підписується в електронному вигляді з будь-яким фахівцем, якому ви довіряєте. Це може бути, як терапевт або фельдшер, так і педіатр. Пацієнт завжди може вибрати найбільш зручний і сприятливий час для отримання консультаційної допомоги та записатися на прийом до свого фахівця. Крім того, сімейний лікар видає направлення до більш вузьких та профільних спеціалістів. Це може бути хірург, офтальмолог і травматолог, уролог, ендокринолог та інші доктора.

Перевага електронної черги

При виборі сімейного лікаря слід точно визначити основне місце медичного обслуговування, а також населений пункт, де ви проживаєте, або він знаходиться на близькій відстані від будинку. Завдяки впровадженню системи eHealth, пацієнти не повинні стояти в чергах. Вони записуються в онлайн-режимі і приходять на прийом в точно зазначений час. На офіційному порталі лікувального закладу кожен потенційний відвідувач зможе знайти більш докладний перелік додаткових послуг, а також докладну інформацію про всіх доступних докторів.

Чи можна укладати договір з приватним медичним центром

Важливо відзначити, що декларативний документ на обслуговування можна підписувати з приватними клініками, які мають спеціальну акредитацію. В такому випадку, вам гарантовано буде надано пакет медичних послуг, передбачених на законодавчому рівні. Крім того, ви завжди зможете відмовитися від обраного доктора і укласти договір повторно, вибравши іншого фахівця, якщо будете незадоволені наданим обслуговуванням.