слушания, тариф, проезд, стоимость, транспортУ Львові відбулися громадські слухання щодо перегляду тарифу на перевезення в міських автобусах. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.

Учора в актовому залі Личаківської районної адміністрації відбулися громадські слухання на тему "Перегляд тарифу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування на регулярних автобусних маршрутах м. Львова". Захід відбувається з ініціативи мешканця Львова.

"На кожну тисячу платних пасажирів сьогодні припадає приблизно 450−500 пільговиків. Тому для покращення якості перевезень необхідно: оновити рухомий склад транспортних засобів, здійснити врегулювання пасажиропотоків, врегулювати умови перевезень пільгових категорій громадян, забезпечити належне фінансування міською владою пільгових перевезень. Для цього пропонуємо підняти тариф на проїзд до 8 грн і забезпечити повне фінансування перевезень пільгових категорій громадян; залишити право пільгового проїзду виключно пенсіонерам за віком і затвердити право пільгового проїзду пенсіонерам за віком в робочі дні з 10.00 і до 16.00 і після 20.00. А також залишити право пільгового проїзду учням загально-освітніх шкіл лише під час навчального процесу", — доповів Ігор Самардак, голова правління "АТП-14630".

За його словами, у 2020 році приватними перевізниками заплановано придбати 30 нових автобусів і оновити 50 наявних транспортних засобів. Як доповів Орест Хамула, директор ЛК АТП № 1, минулого року підприємство оновило свій автобусний парк на 150 одиниць — 100 МАЗів і 50 Електронів. У планах придбати ще 100 великих автобусів в рамках проекту "Міський громадський транспорт України", який реалізовуватиметься за кошти Європейського інвестиційного банку.

"Для покращення якості перевезень необхідна заміна автобусів середнього класу на маршрутах АТП № 1 на сучасні 12-метрові автобуси; інформування про зміни маршрутів та графіки руху на сайті та Facebook-сторінці підприємства; продовження виділення смуг для громадського транспорту для дотримання графіку та інтервалу руху; підвищення рівня комунікації з пасажирами; впровадження єдиної форми одягу для водіїв; розроблення корпоративного етикету та стандарту поведінки; співпраця з професійними спільнотами та залучення молоді до роботи водіями та на робітничих професіях, забезпечення місця у власному гуртожитку для працівників", — наголосив Орест Хамула.

У результаті голосування рішення щодо перегляду тарифу на перевезення в міських автобусах не було прийнято, оскільки з 94 зареєстрованих 43 проголосувало "за" перегляд тарифу, а 37 "проти".


Во Львове состоялись общественные слушания по пересмотру тарифа на перевозку в городских автобусах. Об этом сообщает пресс-служба Львовского городского совета.

Вчера в актовом зале Лычаковской районной администрации состоялись общественные слушания на тему "Просмотр тарифа на перевозку пассажиров автомобильным транспортом общего пользования на регулярных автобусных маршрутах г. Львова". Мероприятие проходит по инициативе жителя Львова.

"На каждую тысячу платных пассажиров сегодня приходится примерно 450-500 льготников. Поэтому для улучшения качества перевозок необходимо: обновить подвижной состав транспортных средств, осуществить урегулирование пассажиропотоков, урегулировать условия перевозок льготных категорий граждан, обеспечить надлежащее финансирование городской властью льготных перевозок. Для этого предлагаем поднять тариф на проезд до 8 грн и обеспечить полное финансирование перевозок льготных категорий граждан; оставить право льготного проезда исключительно пенсионерам по возрасту, утвердить право льготного проезда пенсионерам по возрасту в рабочие дни с 10.00 и до 16.00 и после 20.00. А также оставить право льготного проезда ученикам общеобразовательных школ только во время учебного процесса", - доложил Игорь Самардак, председатель правления "АТП-14630".

По его словам, в 2020 году частные перевозчики запланировали приобрести 30 новых автобусов и обновить 50 имеющихся транспортных средств. Как доложил Орест Хамула, директор ЛК АТП № 1, в прошлом году предприятие обновило свой автобусный парк на 150 единиц - 100 МАЗов и 50 Электронов. В планах приобрести еще 100 больших автобусов в рамках проекта "Городской общественный транспорт Украины", который будет реализовываться за средства Европейского инвестиционного банка.

"Для улучшения качества перевозок необходима замена автобусов среднего класса на маршрутах АТП № 1 на современные 12-метровые автобусы, информирование об изменениях маршрутов и графики движения на сайте и Facebook-странице предприятия; продолжение выделения полос для общественного транспорта для соблюдения графика и интервала движения; повышение уровня коммуникации с пассажирами, внедрение единой формы одежды для водителей; разработка корпоративного этикета и стандарта поведения; сотрудничество с профессиональными сообществами и привлечение молодежи к работе водителями т а на рабочих профессиях, обеспечение места в собственном общежитии для работников", - отметил Орест Хамула.

В результате голосования решение по пересмотру тарифа на перевозку в городских автобусах не было принято, поскольку из 94 зарегистрированных 43 проголосовало "за" пересмотр тарифа, а 37 "против".