Київстар спільно з мобільним сервісом моніторингу здоров'я Doctor Online розпочав співпрацю з Національним інститутом серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова. 

У рамках співпраці користувачі додатку Doctor Online зможуть отримати безкоштовно* не тільки консультацію лікаря-кардіолога у додатку, але й спеціаліста Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова у відео форматі. Така можливість надається спеціально для пацієнтів із серцево-судинними патологіями, яким показаний більш вузькопрофільний підхід до діагностики та подальшого лікування. Опція буде особливо корисною для пацієнтів, які мешкають поза Києвом та не мають змоги особисто відвідати медичний заклад. 

У період карантину ми не тільки нарахували по 150 грн. бонусних коштів 64 тисячам лікарів, але разом з нашим партнером, компанією "Доктор онлайн", зробили безкоштовними консультації у Doctor Online і за цей час ними скористалося понад 40 тис. користувачів. Це демонструє, що запит на телемедицину у нашій країні зростає. Завдяки дистанційним консультаціям із лікарями українці з різних регіонів лише за допомогою свого смартфону та інтернету сьогодні мають доступ до якісної медицини, - коментує Павло Даніман, маркетинг-директор компанії Київстар. 

Doсtor Online на свої смартфони вже завантажили понад 240 тисяч користувачів,  у підтримці додатку працює 70 професійних лікарів - цього ми досягли менше, ніж за рік роботи. Але ми не зупиняємося і прагнемо допомогти та підтримати наших користувачів у складний час карантину та не тільки. Тож зробили консультації лікарів-кардіологів у додатку Doctor Online безкоштовними до 31 липня 2020 року. Окрім цього консультації висококваліфікованих фахівців Інститут ім. М.М. Амосова - унікальна можливість усіх, хто має серйозні проблеми зі здоров’ям, відчути підтримку професіоналів навіть на відстані, - коментує Микола Кисель, директор компанії "Доктор онлайн".

Щоб скористатися новою опцією додатку достатньо звернутися до лікаря-кардіолога через додаток Doctor Online. Далі, лікар розуміє необхідність додаткової консультації зі спеціалістом інституту, про що інформує пацієнта. Лікар розказує пацієнту про можливість організації подібної консультації онлайн та робить запит на проведення онлайн-консультації у медичній інформаційній системі MediNET. До запиту одразу додаються результати обстежень пацієнта за їх наявності. Після цього пацієнт отримує повідомлення на номер телефону з посиланням на онлайн консультацію. У зазначений день та час він переходить за посиланням та консультується зі спеціалістом, а за результатами відео-консультації пацієнт отримує висновок спеціаліста з рекомендаціями.

За всі роки існування Національного інституту серцево-судинної хірургії планові операції майже ніколи не зупинялися. Але змінений пандемією світ коректує наші прагнення рятувати якнайбільше наших пацієнтів. Цифри "до карантину" - це 10-12 операцій на відкритому серці щодня і ще приблизно стільки ж менш складних оперативних утручань. Відтепер ми маємо право надавати тільки екстрену допомогу. Але ж пацієнти все ще чекають на нашу підтримку та консультації. Серед них є і люди у віці, батьки дітей, вагітні з серцевою патологією. Але нам важливо знайти нові майданчики для дистанційного консультування пацієнтів, щоб наші громадяни із будь-якого містечка та селища могли отримати нашу допомогу. Співпраця з Київстар та Doctor Online дозволить наблизити нашу пораду, допомогу до кожного пацієнта, вчасно знайти і підхопити тих, хто вже не може чекати. Врятувати тих, хто майже втратив сили та надію, - коментує Сергій Сіромаха, головний лікар  Національного інституту серцево-судинної хірургії. 

Варто зазначити, що Київстар не вперше співпрацює з Національним інститутом серцево-судинної хірургії. У рамках соціальної ініціативи Sharity компанія Київстар перерахувала 1,6 млн грн для порятунку дитячих сердець. На ці кошти було проведено 43 операції. А в рамках спільного проекту СМС-благодійності Київстар та УББ "Дитяча надія" до Відділення вроджених вад серця Інституту ім. М. Амосова було передано необхідне обладнання, яке дає змогу оперативно допомагати маленьким пацієнтам, які мають вроджені вади серця.

Цьогоріч у компанії Київстар пройшов День донора. 66 співробітників зібрали 32 літри крові для допомоги маленьким пацієнтам із вадами серця, які лікуються в Інституті ім. М. Амосова. 

Нагадаємо, Doctor Online - це додаток у сфері телемедицини, розроблений однойменною компанією за підтримки Київстар.  У застосунку Doctor Online користувачі можуть: звернутися до обраного спеціаліста за консультацією як через чат, так і через відео або аудіо дзвінок, отримати направлення на аналізи до лабораторії-партнера "Сінево", замовити доставку ліків у партнера додатку Liki24.com, а також запланувати в календарі графік прийому медикаментів, і в потрібний час додаток нагадає про необхідність прийому ліків. 

На сьогодні у підтримці додатку Doctor Online працює понад 70 кваліфікованих спеціалістів. Серед них є сімейні лікарі, терапевти, педіатри, урологи, кардіологи, дерматологи, ендокринологи, гінекологи та невропатологи. За добу вони готові провести до 5 тисяч консультацій.  

Додаток доступний для використання абонентам усіх мобільних операторів. До кінця травня консультації безкоштовні. Мегабайти за користування додатком списуватимуться згідно тарифного плану. 

Варто зазначити, що всі персональні дані користувачів надійно захищені. Компанія "Доктор Онлайн" дотримується кращих світових практик шифрування, зберігання та захисту інформації. Використовується захищена платформа для чат-аудіо-відеозв’язку, що забезпечує зберігання та нерозголошення персональних даних користувачів згідно "Угоди користувача" та відповідно до законодавства про захист персональних даних.  

Додаток Doctor Online доступний для завантаження за посиланням

*Консультації лікарів-кардіологів Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова надаються безкоштовно для абонентів всіх мобільних операторів України до 31 липня 2020 року включно.